Hur snart blev du gravid efter förlossning?
Hur snart efter förlossningen blev du gravid? Jag vill jättegärna ha en till och ganska snart efter min första bebis.
Hur snart efter förlossningen blev du gravid? Jag vill jättegärna ha en till och ganska snart efter min första bebis.
Jag blev gravid när min första var 9 månader. Det var välkommet men inte planerat... Jag ångrar verkligen inte att jag har två barn som det är ganska tätt mellan. Nu när dem är större så har dem mycket gemensamt, fast det är en pojke o en flicka...
Dem leker med varann hela tiden.
jag blev gravid nästan på en gång efter att jag hade fött mitt första barn. eftersom det bara skiljer 12 månader och 3veckor på dom. De finns både för och nackdelar med de.
Jag tänker inte avråda dig från att skaffa barn så tätt. Allt gå att årdna bara man vill de och årkar.
Ha hört att det är lättare att bli gravid inom 6 månader efter förlossningen eftersom livmodern är som "ett öppet sår" då....
Så har man lust och ork så är det väl bara att köra på så dröjer det säkert inte länge innan man är gravid igen....
Vet om i alla fall ett syskonpar där det endast skiljer ca 10 månader.
Jag fick tillbaka mensen 5 månader efter förlossningen. Och blev gravid när sonen var 6 månader, på första försöket, är i v 18 nu! Det blir 15 månader mellan!
Är inne på min fjärde grav. Första var 8 mån. när jag blev gravid med tvåan. Trean var 6 mån när jag blev grav. med fjärde.
Jag är inte gravid än, men jag fick en dotter Nov-07 och troligtvis blir det en 08:a också eftersom mensen kommit tillbaka! Vi ska försöka på en gång!
Fick min första son 070213 och väntar nu hans lillebror med bf 080220 så det gick snabbt haha
Efter nr. 1 förlossning tog det mellan 3-4 månader, jag har 14 mån och 8 dagar mellan mina två första barn. Första fick jag i vecka 37+3 och andra i vecka 41+3.
Jag blev gravid igen när min son var 8,5 månad. Det var planerat och blev på första försöket Ska bli så roligt med barn tätt!
det skiljer 14 månader på mina pojkar så typ 5 månader