Golvpussel i skumgummi
Hej,
Vet någon vart man kan köpa ett golvpussel i skumgummi någonstans. Hittade ett på Pippilotta men jag tyckte det verkade lite dyrt så jag vill jämföra lite.
Tack
Hej,
Vet någon vart man kan köpa ett golvpussel i skumgummi någonstans. Hittade ett på Pippilotta men jag tyckte det verkade lite dyrt så jag vill jämföra lite.
Tack
Kanske trist men på biltema har de ett rätt billigt.
Har det hemma..sonen har bokstäver och dottern har en massa djur som ska passas in.
Fina pastelliga färger.
vi köpte på BR till vår dotter...kosta 199 tror jag.
Alla större leksaksaffärer har det har sett det på br och toy´s rus
Biltema som sagt med siffror, de flesta barnaffärer tycker jag har. Då kan man få roligare figurer också
den med siffror på biltema hur stor e den ?
Rutorna är väl 25cm kanske och siffrorna 20?? Eller aningen mindre.
hur många bitar ?
1-9 och 2 halvmånar för 1 & 0 i 10, så 11.
tanken är att man ska bygga "Hoppa hage" med den, Finns även 2st mindre bitar som man ska kasta istäället för stenar utomhus
Har sett på Ica Maxi också.
Det med djur. Minns inte priset, men under 200.- i alla fall.
ok då ska jag nog dra med sambon att titta på den... ingen som har en bild på den i sitt galleri? var verkligen sugen på ABC och 123 pussel =) den på pippilotta var verkligen jätte fint men jag tycker att med frakt osv kostar den 400
Har också funderat på att köpa det, tycker ni som har det att dom är bra.
Har ni dom för att dom små inte ska slå sej när dom trillar eller har dom en annan funktion. Mina tvilling tjejor är 4 månder och jag kan tänka mej att dom kommer få en hel del puttar av storebror så det varkar som en bra lösnig.
Vi hade dem först som dämpning, sedan tuggbitar, sedan isolerande mot morfars kalla golv, sen mjukt för mamma att sitta på när vi ska leka, sen pussel, och nu vid 3 år så gillar hon att lära sig siffrorna lite smått.
Den har hängt med från spädbarn tills nu och får fortsätta vara framme tror jag!
har du en bild på de n??
Biltema.se
Art 47-686