Berätta hur du beter dig som Slavinna och hur din Master beter sig.
Tips på olika saker man kan göra?
jag är ödmjuk inför min Man. min Man är normalt sett vänlig men bestämd.
en enkel grundregel är att jag som undergiven SKA göra som min Man säger utan att någonsin trotsa, tveka eller ifrågasätta. om jag vill göra något som jag inte blivit tillsagd ska jag be om tillåtelse först.
eftersom de flesta som börjar nosa på BDSM främst gör det rent sexuellt så börjar jag med att beskriva den delen av livet. när vi har sex så styr maken, tex om/när kläder ska av, vad jag ska göra, som visa upp mig för honom, ge honom njutning med händerna, munnen osv, tempo, ställning, om/när jag får komma, han får göra vad han vill med mig och det han vill göra är för det mesta sådant jag tycker om och njuter av. jag kan också be om att få göra saker om det är något särskilt jag vill men bara om maken ger mig lov, oftast ser han att jag vill något och frågar mig vad det är, andra gånger ser han inte, VILL att jag ska fråga mer utstuderat eller tänker inte låta mig komma med några önskemål alls.
ibland så blir det så att jag inte kan eller vill göra som maken sagt på en gång, då ser han till att jag gör som han sagt ändå. jag har aldrig någonsin under alla våra år kommit undan, hade jag gjort det skulle jag förmodligen inte tycka det var någon mening alls att lyda min Man i fortsättningen.
oftast räcker det med en blick eller ett enkelt påpekande att jag ska göra som jag är tillsagd. andra gånger blir det mer handgripligt tvång typ ett hårt grepp i håret eller att Han håller fast mig. är Maken väldigt missnöjd, känner för det eller om jag är väldigt envis så blir det någon form av bestraffning. om vi håller oss tillsexuella situationer så kan det vara milt som en dask på rumpan eller en örfil alt mer långdragna sessioner med mycket smisk/pisk/klämmor, bondage vid behov.
det går bli både skriva mer om tankarna bakom och de praktiska detaljerna men detta får räcka just nu.