• Maroschka

Har du fått veta kön av ett medium/spådam?

Och har det då stämt?

Jakob 060415
  • Svar på tråden Har du fått veta kön av ett medium/spådam?
  • Ängelnsmamma1

Japp, två gånger och båda gångerna stämde!

• Ängelnsmamma1

Jag var på besök hos Benny Rosenqvist, en helt fantstisk man! Det syntes inte på mig att jag var gravid någon av gångerna, det var väldigt tidigt i graviditeten. Men han hade rätt och det är sååå häftigt.

• Maroschka

TYpiskt. Då fungerar det säkert inte via telefon...om han har någon telefonlinje?
    Jag är villig till att testa allt då jag inte har möjlighet till könsul
    Kan ju bara vara kul att höra.

Jakob 060415
  • Puhpuh

jag har också ringt till en spådam,enligt henne så ska jag få en pojke men enligt UL så blir det en flicka så vi får vänta o se vad det kommer att bli.

• KattenFräsmorr

Var hos en spådam som sa att jag skulle få en tös och det fick jag också, men med 50% chans att gissa rätt hade hon ju oddsen med sig om man säger så...

• Misery

träffade på en zigenartant som gick runt o spådde men jag ville inte bli spådd men hon sa till mig att jag kommer att få en pojke....syndes inte på mig att jag var gravid heller....men hon hade rätt fick en pojke sen....

• JessicaAcissej

Ja och nej...

Nej för att det var ingen kvinna som sa sig vara medium/spådam som sa detta till mig...

Ja, för att det dock var en kvinna som med mina tre söner kollade mig och min aura (heter det så?) och sa att jag bar på pojkar...

Vilket stämde.... Med alla tre...

• Rigmor Mortis

Jag har ett "medium" på jobbet (hon tar aldrig betalt, vilket enligt en annan tråd är tecken på ett seriöst medium) som hävdade att jag väntade en pojke. Åh, vad fel hon hade.

• sad

inte kön, men dock berättade hon att mitt barn var en väldigt snäll själ, som skulle komma att lyssna på sin mamma.
    Nu e grabben anländ och efter fem månader e jag fortfarande förundrad över att en unge kan vara så glad hela tiden :D
    har undrat lite om det kan ha skett en förväxling på bb ;)

• Henna P

tanten sa att jag skulle få en pojke å ut kom världens underbaraste Jacob.. :)

• Novus

Jag fick "veta" i dec 05 att jag skulle bli gravid i januari och få en pojk i oktober. Jag blev gravid och vi fick BF-datum i slutet av oktober. Gick över tiden, men fick en pojk den 1 nov

• BetongMorsa

Jag hade en lärare i gymnasiet vars man va buddhist (?). Dalai Lama skulle komma till stockholm och hon o hennes man gick dit för att som många andra träffa honom. Då fick hon veta att hon va gravid me tvillingar, en flicka o en pojke. Han sa dessutom vad de skulle heta

Svar på tråden Har du fått veta kön av ett medium/spådam?