• MmmJennie

v39.. Helt plötsligt jätte-svullna fötter??

Nu på kvällen så kände jag att det blev obehagligt att gå.. kollade på fötterna o kände knappt igen dom! Dom var så svullna... kan knappt röra på tårna då det spänner o stramar så mkt...
    Nån mer som är svullen nu?? elr vart me om liknande?? Kan man svullna innan förlossning startar?? Menar kan det vara nåt slags tecken??

• Svar på tråden v39.. Helt plötsligt jätte-svullna fötter??
  • cizzon

mina fötter blev mer svullna dagarna innan liam föddes!! så det kan vel va ett tecken kanske?!

• Heidii

har fått precis samma helt plötsligt bara. fötterna ser ut som köttbullar nästan :P

• Jesslan

Jag fick så dagen jag var uträknad på så vi fick åka in och kolla så jag inte fått en propp men det var bara ena foten och vaden så det är kanske inte så om det blir i båda men du ska kanske kolla det??

• Me o Mike

några veckor inna jag födde så såg mina fötter ut som uppblåsta gummihandskar!
    Inge skönt med mycket vätska..

• MmmJennie

Jesslan: Fick du så på BF-dagen?? Kom bebis då?? Båda fötterna är svullna.. men höger är värre än andra...hmm...

• MmmJennie

Heidii: Vad ska du göra?? ringa fl o se om dom ska ta en titt på fötterna?? Jag har blivit väldigt fundersam nu... :S

• Jesslan

Japp på BF dagen men jag gick över 10 dagar till det var rätt trist för jag fick åka in till förlossningen och bli undersökt och allt, fick åka hem på natten efter att jag fått blodförtunnande sprutor för att komma in dagen efter och göra UL på benen.
    Nu var det bara vätska men man vet ju aldrig jag hade nog ringt in och rådfrågat om jag varit som dig.

• Me o Mike

NÄ det är inget tecken tyvärr! Flåt om jag kommer in o sabbar det roliga!

• MmmJennie

Jesslan: oki... Har ingen lust att ringa fl.. har vart inne så många ggr... 2ggr har jag legat inne o blivit stoppad o 2ggr har jag vart inne pga ONDA SD o att benen kollapsat i samband med dom.. Har diskbråck nämligen...
    men men bäst att avvakta o se vad som händer...

Svar på tråden v39.. Helt plötsligt jätte-svullna fötter??