24000:- i lön
Har blivit erbjuden en ny tjänst inom mitt företag, lönen de erbjuder är 24000:-.
Är det en bra lön med tanke på att jag inte har ett enda studielån att betala av? (har inte läst något efter gymn.)
Har blivit erbjuden en ny tjänst inom mitt företag, lönen de erbjuder är 24000:-.
Är det en bra lön med tanke på att jag inte har ett enda studielån att betala av? (har inte läst något efter gymn.)
Det beror väl på vad du skall göra! För mig är det inte en bra lön, hade jag däremot jobbat inom förskola tex så hade jag nog jublat.
Jo vars! Jag har aldrig blivit erbjuden sådan lön och har 5 år på universitet/högskola i baggaget. Sedan beror det ju givetvis på arbetsuppgifterna osv.
Ja vad tusan finns det att klaga på ?
Bra lön skulle jag säga. Fast det beror ju på hur du jobbar & hur mkt?
Beror väl på vad du hade innan och vad du har för utgifter om du tycker att det räcker??
För mig skulle det vara bra..
Det är en chefsroll, men inom en dåligt betald branch..
Vet inte om det är läge att hålla på att deala om lönen innan jag verkligen visat att jag klarar av jobbet. (har ingen erfarenhet om det jag ska jobba med).
Vad tror ni?!
Har du ingen erfarenhet så skulle jag vara nöjd med det du får.
Vad jobbar du inom? Handels?
Anonym (Fundersam) skrev 2008-02-07 10:01:12 följande:
Har du ingen erfarenhet så skulle jag vara nöjd med det du får.
Vad jobbar du inom? Handels?
Med tanke på att du inte har någon eftergymnasial utbildning är det nog en ok lön. Sen får du ju jämföra med vad andra har på företaget eller liknande företag i din position. Finns det möjligheter till löneutveckling när du fått lite mer "kött på benen"?