Frk Svår skrev 2008-02-07 10:35:28 följande:
Min 30årsfest var på temat 80-tal. Det var mycket axelvaddar, tuperat hår, hårspray, blå ögonskugga och markerad rosa rouge. Gärna färgad mascara. Jag körde en tröjklänning jag redan hade med neonrosa tights under. Hade svarta pumps men hade gärna haft neonrosa om jag haft råd. Köpte neonrosa spetshandskar också. Våfflat hår hade jag också, såg ut som Dee Snyder Stora plastiga örhängen frodades också på festen. Uppkavlade kavajer i olika färger, snötvättade jeans. Neonfärgat tyll. Bara fantasin sätter gränser Titta i second hand-butiker. Den lilla i stan vi var i hade tydligen sålt till nästan alla gäster. Våran fest var omtalad i den butiken iaf
Va många bra tips. Second hand låter ju bra. Har inte hål i öronen men ska kolla om nån i familjen har några gamla kilpsörhängen i cool färg. Tänkte kanske ha en vit/grå tunika från ginatrico som var grå nedtill liksom. Vet dock inte ifall det är 80-tals stuk över plagget. Sen mörk gråa nästan svarta tajt och benvärmare. Har dock bara lime gröna benvärmare, kanske inte är så snyggt ihop men tanke på att jag bara har bruna stövar med spetsig tå. För det var väl inne då har jag för mig?