Någon som köpt ett kök från Polen?
Vi funderar på att köpa ett kök från Polen men behöver ha lite tips. Är det någon som gjort det här? Finns det någon bra hemsida att titta på vad som finns?
Vi funderar på att köpa ett kök från Polen men behöver ha lite tips. Är det någon som gjort det här? Finns det någon bra hemsida att titta på vad som finns?
Eftersom halva min bekantskapskrets är polska (inkl moi) så har nästan halva min bekantskapskrets polska kök.
Finns massor av butiker som säljer, allt ifrån stora butikskredjor till mindre butiker med mer designande grejer på nätet.
Ska ni ner och hämta det, i så fall vart vill ni åka, så kan jag ge er bättre tips på någon konkret affär/sida?
Vet du var han kör, eller vad han kör förbi? Är det Gdynia hållet eller Swinoujscie? Det enklare att hitta något om jag vet var.
Kan han inte hämta upp en massa grejer till mig med?
Jag kan se om jag hittar lite allmänna sidor. Återkommer!
Åh vad bra att vi har dig Ellah!!!
Är också nyfiken på polska kök!!!
meblewrzosowa.pl/index.php (gå in på "Zdjecia" till höger, klicka sie på nästa "nastepne" under bilden)
www.bim.pl/search,--,,21,0,,,kuchnia.html
en.meble.vox.pl/ (möbelsida på engelska)
domawoj.com/kuchnia-zabudowy-c-91_272.html
multizakupy.pl/kategoria_277_436-Zlewozmywaki (jranar och grejer)
www.caromeble.pl/index.php&osCsid=3073e79fc2538718177f53f96d879be8 (engelskspråkig, såg ut som att de hade kök med)
Och så finns ju Ikea som är lite billigare i Polen än i Sverige, www.ikea.pl
Finns massor av andra "supermarkets" med köksmöbler, men som sagt, det är svårt att hitta om jag inte vet var.
Fortsätter , allt kanske inte är rena kökssidor men det finns köksmöbler där (förhoppningsvis)
;
www.dyskontmeblowy.com/index.php&osCsid=6c6d7683068443dd7a96ad4cca566c5c
www.kupmeble.pl/oferta,2,Meble_do_jadalni.html (Under kategorin "Meble do jadalni" finns det mesta till köket, bara klicka på underkategorierna.)
www.meble-brw.com.pl/index.php
www.meblejunior.pl/sklep/-c-1.html (under meble systemowe, kan man hitta en del köksmöbler, klicka på namnen tex COOL)
www.wfm-kuchnie.pl/index.php (engelskspråkig)
www.maleccy.com.pl/realizacje,kuchenne,en.html (engelskspråkig)
www.insidestudio.pl/index_eng.html
www.klimek-klus.pl/index.php (allt som det står kuchnia framför är till köket)
www.meblekuchenne.pl/katalog.htm
www.stefaniak.gpe.pl/kuchnia.html
www.atlas-kuchnie.com.pl/
www.cedros.pl/en/
www.meble.rybnik.pl/index_meble.htm (finns under kat. meble drewniane, och meble MDF)
Det kanske räcker för stunden?
Nu är denna tråd väldigt gammal.. men jag tänkte göra första hjälpen se om jag kan återuppliva den.
har med tänkt köpa kök från Polen då pengar inte växer på träd.
jag och min sambo får vårt hus 1 feb 2017.
ett hus som vi länge drömt om och har man väntat 5 år så är 6 månaders väntan inget att diskutera.
det jag tänkte fråga är hur det gick?
och ellah kan man beställa från sverige och få det hem fraktat?