Ni som haft en kris i förhållandet!
Jag mår så dåligt just nu. Jag och min sambo har ett barn på 3 år tillsammans och vi har alltid haft ett bra och stabilt förhållande.
För någon dag sen pratade vi och han sa att han inte känner på samma sätt för mig längre. Vi har pratat om det en del och det finns ingen annan person inblandad. Han säger att han ibland ser mig mer som en kompis, men att det går upp och ner. Det har pågått i några veckor, men han trodde att det var något som skulle gå över.
Dum som man är så börjar man genast prata om att separera, då det är den första frågan som dyker upp i ens huvud. Han vet inte varför han känner så här, men tycker att vi ska försöka.
Hur ska man agera i en sån här situation? Kan inte låta bli att se det som början till slutet, men det kanske är vanligare än man tror att man har kriser att den ena eller den andra känner så här ibland, men att det kan vara en fas som går över. Man kanske inte alls ska tänka i termerna att gå skilda vägar? Känner mig så vilsen....
Ni som har erfarenhet av detta, hur ska man agera i en sån här situation, Älskar honom så!!