• foxy

Kan förkylning "stoppa" förlossningen??

Hej!
    Läste nånstans att om man tex skulle få influensa eller nåt inpå bf så skulle kroppen automatiskt vänta med att ställa in sig på förlossn. för att kroppen inte skulle orka.. Jag har gått över bf med 2 dar å känner att jag börjar bli förkyld (ont i huvet, snuva, nyser.. börjar få hosta men än ingen feber) betyder detta att min kropp kanske tänker vänta ännu längre med förlossningen?? om ni fattar hur jag menar:)

nån som vet?

//foxy (bf+2)

• Svar på tråden Kan förkylning "stoppa" förlossningen??
  • Upptagen

Det där funderade jag också på häromdagen... om förlossningen liksom väntar ett tag så att kroppen ska vara redo ifall man har tex feber. Det är ioförsig rätt bra om det är så, för det är nog riktigt jobbigt att föda barn om man är sjuk...

• Ambrosia

Bebben kommer när den vill ut...

• foxy

Men när vill den ut då?? :) :) känns som aldrig :)

• Knytets mamma

Din bebis kanske är som jag var.. tog tre veckor(efter BF) på mig innan jag ville ut.
    Fast det visste de inte då, för min mor blev gravid direkt efter ett missfall, så de förstod det först när jag fötts och var som en torr liten gumma, alltså såg ut som ett typiskt överburet barn.

Du skall se att rätt var det är så kommer det bara att sätta igång för fullt.
    Gör som så att du börjar planera något som du skall göra, något större och bökigare, ett projekt så skall du se att bara därför kommer din bebis att med buller och bång göra sin entré bara för att rasera alla planer*S*

• mitha

usch jag börjar med känna mig hängig, halsen å huvet mår inget bra, får hoppas inte det förkjuter min förlossning, nu har jag iaf 2 veckor på mig att friskna till då

kram på er tjejer å krya på er

• corinne1

bebisen kommer när den är redo!kram

• Uet

Ja tyvärr är det så som många redan har sagt, bebben kommer när den kommer oavstt förkylning.
    jag var genom förkyld och hade feber när min lilla ängel bestämmde sig för att komma, det var INTE skoj hihi

Svar på tråden Kan förkylning "stoppa" förlossningen??