• Anonym (kåt tjej)

Avsugning efter analsex

Jag var med om en sak som jag aldrig trott jag skulle gå med på igår.
    Träffade en gammal kk som jag smsat med en ganska lång tid och vi bestämde oss för att ses, han kom hem till mej och vi var båda enormt kåta och hamnade genast i sängen. När han tog mej bakifrån i fittan flyttade han kuken och trängde in i min anal och efter en stund drog han ut kuken och sa att jag skulle suga. Jag var så kåt så att jag inte ens hade en tanke på vart kuken hade varit så jag sög tills han sprutade mej i munnen. Efterå kom jag att tänka på att han hade knullat mej analt och det kändes så förbjudet och upphetsande. Nu kan jag inte släppa tanken på det och vill göra det igen... kan inte tämka på något annat just nu! Är det någon som gjort som jag... Alltså sugit av killen när han knullat i din anal?

• Svar på tråden Avsugning efter analsex
  • Läderman

Alltid . Annars är det inte någon vits med analskjut om kuken inte blir avsugen å renad efteråt. Det fattar ni väl.

• Anonym (fyfan)
    Läderman skrev 2008-02-07 17:54:58 följande:
    Alltid . Annars är det inte någon vits med analskjut om kuken inte blir avsugen å renad efteråt. Det fattar ni väl.
  • Anonym (fyfan)

hoppsan!
    Är inte du kille? eller?
    Frågan var om du gjort det?
    Därbak använder man ju med fördel kondom, speciellt för killens skull!Av hygien skäl.
    Sen kan man ju ta av den efteråt, eller?
    Fast det är klart du gillar kanske bajs i munnen.

• Anonym (Kille)

Om du tycker det är upphetsande så är det väll ingen som tar skada. Jag tycker om att slicka min tjej där back bara hon e ren.

Vad som är upphetsande för en är avtändade och äkligt för någon annan. Så bry dig inte om vad andra tycker och gör det som du tycker är okej.

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Låter lika upphetsande som att slicka upp sina spyor

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Anonym (kåt tjej)

Tack! anomym(kille)

• Sofia t

Nja bajspartiklar hör hemma i röven inte i min mun.

• Anonym (mamma)

Ja detta tog priset som sjukaste tråden.

Inlägg nr 9 e så jäkla kul.

Svar på tråden Avsugning efter analsex