• Bong

Är det okej med tankini?!

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=189509&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Vad tycker ni badplagget tankini?
    Snyggt? Löjligt? Praktiskt? Konstigt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-07 19:42
    Jag tycker att det brunmönstrade linnet var riktigt snyggt!

• Svar på tråden Är det okej med tankini?!
  • Iroyg

Mycket praktiskt och snyggare än baddräkt om man inte vill visa magen. Man behöver inte dra av sig hela baddräkten om man ska kissa heller...

• Mimmi P

Suveränt, instämmer helt med föregående talare.

• Fru Pettersson

jag tycker det e supersnyggt!

Har själv inhandlat en sådan. Brukar vara med min dotter till badhuset o då är det skönt att inte känna sig så naken som man kan göra i bikini.
    Så tummen upp för tankini..

• fnys

Är det alltså ett par bikini byxor och ett linne?

• Bong

Åh, vad roligt att höra att det är fler än jag som fallit för det! Jag känner mig så naken i bikini...

Behöver köpa nytt till vårens resa och valet står just nu mellan den bruna och en paisly-mönstrad som ellos också har.

Ska leta rätt på den... Hold on!

• Bong

Jäpps!

fnys skrev 2008-02-07 19:51:41 följande:
    Är det alltså ett par bikini byxor och ett linne?
  • Tjoflöjt

Jag tycker det är snyggt och ser sportigt ut, mycket finare än en baddräkt! Har själv några varianter och det är väldigt praktiskt när man t.ex. snorklar och inte vill riskera att bikinitoppen far åt skogen.

• fnys

har inte tänkt på det, men fasen vad bra!! Jag gillar inte baddräkt och känner att jag ändå vill ha något över magen i sommar.
    Tack för tipset!

• Bong
    fnys skrev 2008-02-07 19:55:41 följande:
    har inte tänkt på det, men fasen vad bra!! Jag gillar inte baddräkt och känner att jag ändå vill ha något över magen i sommar.Tack för tipset!
  • fnys

frågan är väl om man kan ha ett linne över en mage som innehåller en bebis som ska ut i slutet av juli...vad tror ni?

• Bong

fnys skrev 2008-02-07 19:57:54 följande:

frågan är väl om man kan ha ett linne över en mage som innehåller en bebis som ska ut i slutet av juli...vad tror ni?
    Vet att bl,a Lindex haft mamma-tankinis! (Är helt säker eftersom jag provade fel en gång... Tyckte den var lite väl fladdrig. )
  • Barntillverkning pågår

Jag tycker att det andra alternativet var snyggast men även det första var snyggt... Köp båda...

• Agamemnon

Jag tycker den första är snyggast.

Jag köpte en mamma-tankini på Lindex eller Kappahl (kommer inte ihåg) och nu är jag tankini-frälst. Ska definitivt inhandla en ny för sommaren (när jag vet vilken storlek jag kommer att dra då...

Lyckligast av alla: BF 5 mars, 2008!
Svar på tråden Är det okej med tankini?!