Resa med Vulkanresor till Island. Någon som gjort det?
Någon här som rest med Vulkanresor dit. Så farligt dyrt tycker jag inte det är och de har många paket.
Vilket paket valde ni?
Var allt bra?
Är Island att rekommendera?
Någon här som rest med Vulkanresor dit. Så farligt dyrt tycker jag inte det är och de har många paket.
Vilket paket valde ni?
Var allt bra?
Är Island att rekommendera?
Jag åkte januari 2007 med Vulkanresor till Island.
Bra arrangör och Island som resmål är helt fantastiskt! Ska åka igen, men på sommaren för ön är som två bara att man byter årstid!
Vi plockade ihop egen resa efter vårat behov. Sedan blev det köpt aktiviteter utöver av Vulkanresor, det kom som julklappar!
Allt fungerade bra. Nöjd med priser och kontakt med Vulkanresor via mejl. Nöjd med informationen, inga sura överraskningar utan allt de sa stämde!
Åk för allt i världen till Island, det är en upplevelse utöver det vanliga. Vi älskade ön även om vi hade otur med vädret. Vi hade dimma och duggregn. Men det gjorde ingenting. Till och med Blå Lagunen var underbart i det vädret! Så red vi islandshästar på långtur och inte gjorde vädret något då heller. Vi hade sol, snö, dimma och regn med 15 minuters intervaller. Till och med snöscootersafari på glaciären var häftigt i det dåliga vädret.
Vädret på Island säger de att tycker du inte om det ska du vänta 15 minuter så får du ett annat väder!
Måste berätta ännu ytterligare om Vulkanresor.
Vi fick en offert på vår ihopplockade resa. Några dagar senare bestämde vi oss och bokade enligt offerten.
När bekräftelsen kom så var resan billigare än offerten! Då hade deras priser ändrats och det kom oss tillgodo. Det tycker jag att är seriöst av Vulkanresor. De kunde lika bra ha behållit skillnaden!