• La vegas

Recept på negerbollar med flytande margarin???

Recept på negerbollar med flytande margarin har ni det blev så sugen när jag läste inslaget men har bara flytande margarin hemma och har prövat antal gånger men blir bara löst!!

• Svar på tråden Recept på negerbollar med flytande margarin???
  • LillaStollan

Går det inte att ställa i kylen en timme eller två innan du rullar?

• Im Fabulous

Den här tråden kommer sluta i en vild diskussion om hurvida man får säga negerboll eller ej. *bänkar mig med popcorn*

• Beckah82

Undrar också... jag gillar med negerbollar men har alltid bara flytande margarin hemma.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Marre

Jag blev toksugen på chokladbollar för ett tag sedan och hade samma problem. Jag testade med vanligt bordsmargarin. Blev bättre än med flytande iallafall

• Beckah82
    Marre skrev 2008-02-08 16:34:53 följande:
    Jag blev toksugen på chokladbollar för ett tag sedan och hade samma problem. Jag testade med vanligt bordsmargarin. Blev bättre än med flytande iallafall
    Bregott skulle jag kunna tänka mig men inte typ Lätta och sådana.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • bebbe made in italy

Kan man göra negerbollar med flytande smör??? Jag har alltid bara flytande hemma och blir sugen titt som tätt på dessa små läckerheter...

Med vild bebis i magen
  • Marre

Im Fabulous skrev 2008-02-08 16:37:37 följande:

Är bara TVUNGEN: Det är för lite kakao i NEGERBOLLAR för att man ska kunna kalla dem för chokladbollar..
    Ger mig inte in i den diskussionen...
  • Im Fabulous
    Marre skrev 2008-02-08 16:39:49 följande:
    Im Fabulous skrev 2008-02-08 16:37:37 följande:Ger mig inte in i den diskussionen...
  • Palsternacka

Im Fabulous skrev 2008-02-08 16:37:37 följande:

Är bara TVUNGEN: Det är för lite kakao i NEGERBOLLAR för att man ska kunna kalla dem för chokladbollar..
    Och exakt hur mycket "neger" är det i bollarna då?
  • babyblue68

kalla dom vad ni vill, men jäkligt goda är dom i alla fall

Snart är det dax
Svar på tråden Recept på negerbollar med flytande margarin???