Britax barnvagn.. har någon köpt den.. vad tycker ni...
jag såg den på babyproffsen idag... jag tyckte ju om den.. men vill ha någons råd ang den... den är rätt så ny i butiken.. men har ni något att säga om den...???
jag såg den på babyproffsen idag... jag tyckte ju om den.. men vill ha någons råd ang den... den är rätt så ny i butiken.. men har ni något att säga om den...???
ja ahr köpt den både ligg och sittdel och ja tycker den e störtskön.
nackdelarna e värdelösa regnskydd medföljer(går juh köpa annat) sen e de ingen fotsack till sittdel. samt att man kan inte ha ngn mjuklift till den om man skulle vilja det. Men hur vagnen e för övrigt överväger nackdelarna.Lätt, smidig, liten. perfekt för oss.
Har du någon länk? Eller namnet på den? Heter den något på V? I så fall har jag tittat på den, men har inte hört något om den alls. Den var väldigt bred...? Annars tyckte jag den verkade bra ( och så var den rätt snygg )
Har också tittat på den. Den föll helt och hållet på att den inte har fullt liggläge, jätte viktigt tycker jag då jag har en 6 månaders tös!!
tyckte abslout inte den var bred på något sätt... den var liten om man jämför med pansarvagnarna Em, brio etc... jag gick runt o jämförde .. för jag ville inte ha en stor vagn... den var helt bra i storleken
Det är säkert den du menar.. jag vill ha den me 4 hjul...
snygg är den.. det jag var lessen över är att den inte finns i många färger ..bara fyra.. men dem var det inga fel på
Det är inte oftast regnskydd ingår.. ser jag som en fördel.. även om den inte skulle vara bra kan man fixa en annan...
märkte inte att det inte fanns fotsack.. hmm men den är ju ändå rätt ombonad.. det finns väl iaf något skydd till ligginsatsen????
vad kostade din `??
hur då fullt ryggläge.. jag provade den i affären..o visst gick det o fälla ner ryggen helt... ja den är ju inte plan precis.. men att barnet kan ligga ner var inga problem.. sittdelen är ju från 6-månaders ålder...
jo då jag har också tid.. är bara i vecka 20.. men jag ville ha en lite annorlunda... jag hade ju först sett city elite.. på babyland.. alltså deras hemsida.. hade inte sett den i butik...
jag såg den idag.. rena skräpet såg den ut o vara...tyget var riktigt fult
Jag kollade också på Teoutonia fun(hur stavas den ) men den var hög.. alltså handtaget... det sa tom hon som jobbar där till mig.. jag är inte så lång.. Britaxen är mindre än den på längden... mer kompakt eller vad man ska säga
Britax den me 4-hjul tycker jag ser mycket stadigare ut..och sen kan jag inte me dem 3-hjulingarna ..för dem blir för långa där framme vid det hjulet som sticker ut...
Hur snygg som helst!!
Totalt plant liggläge måste man inte ha!
Min tös på 4 mån hatar att ligga ner så hon får pallas upp så att hon sitter. Fick byta min Brio Nova mot en Brio Tridem för den sakens skull!
Jo det är ju alltid något som fattas... nu kommer ju bebisen till sommaren... så jag har tid på mig... men jag har faktiskt kollat runt.. såg bugaboo i köpenhamn... den är ju som en fjäder.. men faktiskt föööör liten för ett barn.. vet inte hur folk får plats me barnet där...
jag tyckte om den.. något negativt var det med den..o med tanke om vad de kostar så håller jag mig till lägre prisklass..
tror jag kommer bli nöjd me britax.. men vet inte vilken färg..
den i affären var röd.. enda färgen jag inte vill ha...
ärligt.. hur vågar de ens ha city elite på babyland... den såg så gammal o använd ut.. o inte alls som jag trodde
har du köpt den..
nej plant liggläge behöver de inte faktiskt..
har du både delarna... eller endast sittdelen??
har beställt vagnen... någon som har något mer att säga om den.. jag tar emot alla åsikter... har ju inte fått prova den med bebis i ....