Vilken färg i hallen?
Vi skall snart måla om i hallen. Den är ganska mörk, inga fönster, lång smal med en massa garerober, helt klart skit tråkig.
Finns de någon som har bilde på hallar eller tips på färger/tapeter?
Vi skall snart måla om i hallen. Den är ganska mörk, inga fönster, lång smal med en massa garerober, helt klart skit tråkig.
Finns de någon som har bilde på hallar eller tips på färger/tapeter?
ingen bild men luuust grönt är snyggt och frächt, välkomnande och hemtrevligt ;) I just hallar!
Vi har ljust olivgrön ihallen. Köpte den på Coop:s byggavdelning och den kostade 129:- för en hink. Skulle kunna tänka mej att det var 2, 3 liter i den. Det är en jättefin färg...
meya: Har du ingen bild på hallen? *nyfiken*
Jag är i samma sist o här ska det bli gult! O på golvet ska det bli "klinkers" i röd terracotta (från ByggMax).
Kolla denna länken: www.borastapeter.se/
Där kan du "provtapetsera".
Vi valde Borosan 8037 som tapet och bården 18008
Den var helt i våran smak!
MrsHawkins; den där 8037 såg fin ut, vad är det på den?
Vad? Det är bär av nåt slag. Rönnbär möjligen....Färgmässigt var den väldigt lik färgen på hemsidan.
Rönnbär jaha ja, ha ha ha ha tyckte de såg ut som små sjöstjärnor på provtapetseringen på nätet, hi hi kanske därför jag inte fick ihop det med bården.
ha ha ha ha ha den missa jag helt... tack för tipset
Om du gillar mer "strama" färger o toner så kan jag tipsa om Colorit tapet 1114. Den tänker vi först ta, dock var den mer lilatonad än grå i verkligheten. Men väldigt fin iaf!