• ludenben

Bästa kattmaten

Vilken mat ger du din katt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 23:49
    Någon tyckte att det var två frågor, en i ts och en i rubriken. Så om ni inte ger den mat ni tycker är bäst så svara vilken ni ger själv kör vi på hills. Den har jag vart mest nöjd med. RC hade vi förut och det var inga fel på den heller

• Svar på tråden Bästa kattmaten
  • Rigmor Mortis

Mjau burkmat (fast nu måste jag skamset erkänna att de av bekvämlighetsskäl får torrfoder ibland)

• ludenben

ingen som använder euroshopper??

• biaw

friskies torrfoder oftast...ibland mjau.ibland hills.. men det är alltid torrfoder. har köpte euroshopper 1 g, katten åt inte på 4 dagar.då gav jag upp o köpte ny mat. hon vägrade äta E-s!

• Kazeer

Royal Canin torrfoder.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • sommar2001

Röstade på annat.
    De får Whiskas och Mjau blötmat samt torrfoder som vi köper i djuraffären men kommer inte ihåg vad det heter, (10kg för 599 och "knottarna" är små och runda.. Är det slut så köper vi Mjau torrfoder ibland.

• skånenettan

Royal Canin torrfoder

(¯`°?.¸ ♥ Två underbara söner födda -04 & -06 ♥¸.?°´¯)
  • Kantarellen

En fråga i ts och en i rubriken, vad skall vi svara på egentligen?
    Röstade för övrigt "fel" Röstade på Mjau burkmat men jag vill i så fall rösta på Mjau tetra festpaté eller ännu bättre Bozita tetra. På torrfoder föredrar jag James Wellbeloved.

• ludenben
    Kantarellen skrev 2008-02-08 23:39:42 följande:
    En fråga i ts och en i rubriken, vad skall vi svara på egentligen?Röstade för övrigt "fel" Röstade på Mjau burkmat men jag vill i så fall rösta på Mjau tetra festpaté eller ännu bättre Bozita tetra. På torrfoder föredrar jag James Wellbeloved.
    Den bästa, alltså dem ni ger... hm tog lite för givet att man ger den man tycker är bäst så för mig var det samma fråga men ska göra en uppdatering. Den mat som ni ger katten får det va då
  • Taggtroden

Tro det eller ej, men våra katter gillar Euroshopper bäst av alla vi testat (har inte testat alla som fanns på den listan, men de flesta) men de får Friskies för att det är nyttigare än Euroshopper (har jag hört, men antar att det stämmer också) och det var den de gillade näst bäst. Men vi funderar på att köpa dyrare och ännu nyttigare foder till dem, de behöver gå upp i vikt båda två...

Svar på tråden Bästa kattmaten