svår väckt sambo.......
Jag avskyr min sambo för han kan aldrig hjälpa till på nätterns för fem öre, dessutom gör han de värre varje helg genom att dricka 1-5öl både fredag och lördag. Hans ursäkt är att han ändå är svår väckt så de kan ju inte bli värre med o ta några öl. Jag tror jag ska bli tokig på honom.
Han har ingen som helst förståelse för att jag inte vill att han ska dricka öl, för då vet jag att jag verkligen inte får väckt honom.
Jag blir så ledsen när han aldrig kan lyssna på mig, han bara måste ha sina kvälls öl på helgerna. jag är svin trött på att tex denna veckan vart uppe varje NATT sen söndag, dottern har haft jobbig förskylnings astma, och får enbart avbryten sömn natt efter natt.
Jag funderar stort även fast vi har de bra och sticka. Som sagt han lyssnar inte på mig alls.
Jag är dessutom nygravid, och blir extra känslig speciellt när han snarkar på nätterna, sover PISS dåligt.
Vet inte alld vad jag ska göra åt de här svinet här hemma just nu, jag är bara förbannad på han varje kväll.
Vill bara ha några nätter i veckan då JAG slipper vakna och gå upp och ta hand om dottern, men sambon som sagt går inte upp. Någon måste ju ta hand om dottern.
Jag vill inte lägga dottern i samma säng som honom utan mig i samma rum, för jag vet aldrig om han vaknar om hon gråter, även fast han är nykter. Så jag kan heller inte lägga mig o dotterns säng och få en hel natts sömn.
När man är trött så är man grinig hela tiden, sambon säger hela tiden att han kan inte förstå varför jag blivit så gnällig denna graviditeten, men jag kan inte skylla på det, jag har en respektlös man som enbart ser sitt ego gå i första hand.
Klart de är svårt o förstå att man är trött när man aldrig går upp själv på nätterna.
Ena dagen vill jag göra abort och andra inte, så fort de blir natt så blir jag förbannad på honom, och vill boka abort tid så fort som möjligt.
Någon mer som han en karl som inte ställer upp på nätterna, eller är svår väckt?
jag pallar inte länge till!