• Anonym (nyfiken)

analsex utan skydd obehag senare, eller med kondom?

Vet ej om denna frågan kanske platsar mer på kroppsligt! men är även nyfiken på en annan fråga ocskå , vill helst vara anonym. Det första är att vi bruka har analsex utan kondom, det funkar bra men bli kosntig sen efteråt, typ som kramp dagen vid rumpan, har en magsjukdom så det kan vara den som strula också, men är lite nyfiken ifal någon annan känner att det strula mer efter analsex?,den andra frågan som jag är nyfkien på kör ni med eller utan kodis? , behöver inte skriva svar som ex nej vill inte har b*js på snoppen eller nått sånt.

• Svar på tråden analsex utan skydd obehag senare, eller med kondom?
  • Kimmis

Utan kådis har jag inga problem efteråt, MED kådis däremot gör det int hela tiden, både under o efter.. det typ bränns, så vi kan inte köra analsex alls med kådis..

Mamma älskar sin Moa
  • Anonym (nyfiken)
    Kimmis skrev 2008-02-08 23:56:12 följande:
    Utan kådis har jag inga problem efteråt, MED kådis däremot gör det int hela tiden, både under o efter.. det typ bränns, så vi kan inte köra analsex alls med kådis..
    Okej! det kanske jag som är extra käsnlig där pga av sjukdomen, men samtidigt kan jag inte låta bli , skulle jag berätta det för sambon skulle jag inte få nån mer analsex!
  • Kimmis

Men det kan väl inte vara skadligt för dig att ha analsex då?
    Om det gör ont efteråt menar jag..

Mamma älskar sin Moa
  • Anonym (nyfiken)
    Kimmis skrev 2008-02-09 00:05:08 följande:
    Men det kan väl inte vara skadligt för dig att ha analsex då?Om det gör ont efteråt menar jag..
    nja vet inte, det gör inte ont som att svida, det bli mer att det krampar, som det annars kan göra. fundera på om att det kanske inte är bra att han kommer i. Men jag bruka inte vilja har analsex när magen har eller är på gång att strula. Bara när jag känner mig okej! annars hade jag fått skylla mig själv!
  • Anonym (Ledarhanne)

Utan kondom. Hon brukar trycka ut det efteråt, och jag slå en 7-a.

• Anonym

Om han sprutar i anus funkar satsen för en del lite som ett minilavemang. Kan vara det du känner.

• Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2008-02-09 03:58:08 följande:
    Om han sprutar i anus funkar satsen för en del lite som ett minilavemang. Kan vara det du känner.
    aha det är det säkert ,
  • Anonym (Ledarhanne)

Utan kondom här. Det förtar ju bara känslan av intimitet och sen gnider och gnuggar det gärna även med bra glidmedel. Mycket behagligare för båda utan.

Lavemangseffekten har jag hört talas om, men hon brukar inte få sådana besvär. Ett bra tips är väl att tjejen trycker ut så mycket sperma som går och inte ligger kvar med "laddningen" i rumpan ;).

Men men! Risken finns att e-coli vandrar upp i killens urinrör och i värsta fall orsakar prostatit.
    Se till att spruta och sen kissa för att spola rent.

"Certain factors may predispose a man to develop chronic prostatitis, such as excessive alcohol intake, perineal injury, and certain sexual practices (particularly anal sex without a condom)"
    Från:
    www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/000523.htm

• Anonym

Vågar inte riktigt komma med förslaget till min "nya"...
    Är livrädd att det ska lukta eller komma nåt på k*ken..
    Även om jag duschat ordentligt så är jag rädd att det ska bli nån liten lukt.. Låter toklöjligt kanske men tänker ni killar/tjejer på det?

• Anonym (Ledarhanne)

till nummer 9
    Jag tänker inte alls på det - och skulle det hända är det väl ingen katastrof?
    För att analsex ska bli riktigt bra måste du slappna av och bara ge dig hän. Inte ligga och tänka på lukt ;)

• Anonym (Ledarhanne)

Fast nu hamnade vi off-topic här. Ursprungsfrågan var kondom eller utan och effekter av det.
    Som jag sagt tidigare är min erfarenhet att det är mycket behagligare för tjejen utan kondom.

• Anonym (yes)

Utan kondom och krampen kan jag också få ibland dagen efter, särskilt om jag tömt för noga efteråt eller inte alls, då blir det som någon skrev som ett minilavemang, mycket obehagligt.
    Jag har också "magproblem" och då fungerar det inte de dagarna. Men trots det har jag aldrig varit med om nån "olycka" med b*js på snoppen. :)

Svar på tråden analsex utan skydd obehag senare, eller med kondom?