• Anonym (?)

Separerad alt singel ?

Ja vad är skillnaden på separerad eller singel ?
    Förstår att det är två olika ord men var på en sida där man skulle fylla i separerad eller singel

Är det bara jag som tycker det är samma sak? att har man separerat så är man väl singel ? eller är det jag som är trög idag

• Svar på tråden Separerad alt singel ?
  • Tini

Jag ser separerad som det har skett nyligen. Och singel att man varit separerad ett tag. Fast iof fattar nog inte riktigt skillanden själv.

• Anonym (?)

Tini:

Jo visst men man kan ju ha separerat för 1 år sen ?
    Ja får inte riktigt ihop det... har man separerat är man väl singel ?

Ja ja tänkte bara att det var någon som hade en lysande idé

• Tini

Anonym (?) skrev 2008-02-09 12:01:29 följande:

Tini:Jo visst men man kan ju ha separerat för 1 år sen ?Ja får inte riktigt ihop det... har man separerat är man väl singel ?Ja ja tänkte bara att det var någon som hade en lysande idé
    Men då tror jag att man typ har gjort ett "upphåll" och kanske planerar o bli tillsammans igen.
  • W W

i min tankevärld om jag letar efter ett förhållande så håller jag mig långt ifrån de som anser sig vara separerade.. dom må vara hur mycket singel som helst men jag tror inte att man är färdig med förhållandet om man fortfarande anser att man är separerad..
    sen spelar det mig mindre roll hur längesen det var, en vecka, fyra månader eller två år.. det säger mig ändå ingenting.. betecknar man sig själv som singel däremot då känns det troligare att man kommit över det förra förhållandet o är redo för något nytt..

Svar på tråden Separerad alt singel ?