Nån som har självgående dammsugare?
Har funderat på det där med självgående dammsugare. Tanken verkar ju super men funkar det? Nån som provat? Varför har inte alla det om de funkar bra?
Har funderat på det där med självgående dammsugare. Tanken verkar ju super men funkar det? Nån som provat? Varför har inte alla det om de funkar bra?
Ingen som testat?
Vi har en. Den är bra men långsam, men om man ändå ska ut o handla eller nått kan man ju sätta på den.
Mina föräldrar har en. De tycker den funkar bra. Jag har ingen för att jag inte tycker att jag har något behov av det.
ja, det var ju just det där med att "nån annan" dammsuger när man inte är hemma som verkar bra. Suger de lika bra som vanliga?
Känns nästan pinsamt att köra robbot dammsugaren i bland...
Den får ju upp otroligt mycket damm mm...
Tycker ju inte att det ser så dammit ut på golvet men mycket dam blir det i behållaren på den.
Den är helt kanon :)
Vad har ni för märken som funkar bra?
Jag puffar lite för den här tråden, eftersom jag undrar samma saker!
Jag är också nyfiken, men undrar över alla ställen där dammet faktsikt samlas, som under soffor o dyl....
Vi har en robotdammsugare, Roomba. Den funkar hyfsat. Den är igång varje förmiddag när vi är på jobbet. Den fungerar bra som komplement till den vanliga dammsugaren, men det är ingen ersättare. Den tar de värsta smulorna i köket och gruset i hallen t.ex. Den låter ganska mycket så det är inget man har igång när man är hemma.
vart kan man köpa en sådan? o till vilket pris?