• Oktober21

Någon som bott på Kata Palm Resort and Spa i Phuket?

Som rubriken!
    Vi ska dit i mars och har tänkt bo en vecka på Kata Palm Beach Resor and Spa. Jag åker med min syster och vi har med oss varsin baby på 4 resp 5 månader och en 5 åring.

Vi skall bo i ett pool access room med 5 åringen i extra säng och undrar om det är någon som bott i ett sådant rum och vet hur stort det är. Är lite oroliga för att de små kommer väcka varandra och att vi inte kommer få sova som vi behöver.

• Svar på tråden Någon som bott på Kata Palm Resort and Spa i Phuket?
  • Gurami

Jag har bott där, underbart hotell! Fast det var längesen nu (2002) och vi hade inga barn då. Ni får säkert en fantastisk semester!

• Panna82

Vi har bott där, dock bara två nätter 2006. Jättefint hotell! Vi bodde längst ner så vi kunde gå över en bro så kom vi till poolområdet. Badade dock aldrig i poolen.

Vi bodde i ett rum med två enkelsängar och en spjälsäng. Inte så stort men inte litet heller.

Jättegod frukostbuffé

• minnlis

Kanon hotell.. Har bott där 2 gånger. andra gången med vårt första barn, då va hon 5 mån. Storlek som ett normalt dubbelrum. men jag tror de blir van att man "bor " i samma rum. Vår dotter hade inga problem med att sova iaf. ha det så bra där, det är ett underbart ställe..

• Susiepie

Jag ska dit i december med en 6 månaders och en nästan 2 år :)
    Vi valde superiorrum med direktutgång till pool hoppas det är lika fint som det ser ut :)

Våran älskade familj Stoffe Susie Makke och Lillibebis
Svar på tråden Någon som bott på Kata Palm Resort and Spa i Phuket?