Ni som tjänar bra, vad har ni för jobb?
Hej!
Jag undrar alltså vad ni som tjänar runt 30 000 i månaden har för jobb? Trivs ni?
Hej!
Jag undrar alltså vad ni som tjänar runt 30 000 i månaden har för jobb? Trivs ni?
det undrar jag också, och vilken utbildning har ni?
Jag tjänar ca 35000, är civilingenjör och jobbar med mjukvaruutveckling. Trivs jättebra, men känner mig underbetald... Har jobbat 10 år.
Har mycket bra lön, MEN arbetar också bra mycket mer än heltid. Arbetet är roligt och interessant men också mycket stressigt och det kan vara en ganska "hård" miljö på jobbet emellanåt.
Jobbar som fondförvaltare i London.
Är sjuksköterska, har 28 600 i grundlön. Tillkommer gör OB-ersättning på ca 1200 i månaden.
Oj glömde utbildningen.
Är utbildad Apotekare och Civilekonom. Har även en doktorsexamen i farmaci.
Kombinationen kanske kan tyckas märklig, men arbetar med inriktning på läkemedelsbolag och har definitivt användning för båda utbildningarna i min yrkesroll.
Jag tjänar ganska bra i svenska mått mätt. Får ca 42000 SEK i månaden. Jag jobbar inom IT och har en magister examen från ett svenskt universitet. Jag trivs kanonbra på mitt jobb, behöver aldrig jobba övertid och kan komma och gå lite som jag vill.
Jag jobbar natt inom industrin. Korta arbetspass o bra lön. Utbildas på plats. Fast även dagtid har man bra betalt där jag jobbar. Men då jobbar man 42 timmars veckor.
Jag jobbar som manlig prostituerad och tjänar 75000 i månaden.
Tjänar minst 30 000 kr/mån. Är gruvarbetare under jord. Ingen utbildning, bara vanligt gymnasie.
Jag tjänar ca 31000 i månaden.
Arbetar som processoperatör inom industrin.
Är undersköterska i grunden..
Min make som har 6 års högskola och arbetar som sektionschef inom den offentliga sektorn tjänar 33000:-...
Liten ekonmisk skillnad om man ser till utbildning...