• Horst

Var finns det sparkskydd för bilsätet när man har bakåtvänd barnstol?

Som rubriken: Var finns det sparkskydd för bilsätet när man har bakåtvänd barnstol?

Jag är på jakt efter ett skydd som ska passa i Volvo V40. Det får gärna vara mycket billigt, men utan att vara rutigt, blommigt eller i något annat hemskt tyg. Var har ni hittat era, och vad kostade de ungefär?

• Svar på tråden Var finns det sparkskydd för bilsätet när man har bakåtvänd barnstol?
  • TuSSen09

Biltema har mycket...
    även för baksäte om jag inte minns helt fel!

• Barntillverkning pågår

Jag köpte ett svart skydd för hela baksätet på Rusta för 99:- fanns på djuravdelningen, täcker både sits och rygg, har även sett att det finns på biltema men de var nog mönstrade om jag inte minns fel...

• o0dizzy0o

vi va med i nalle phu klubben o då fick man ett jätte fint med fickor man kunde ha saker i o så =)

• AnnaGBG

Det finns i babybutikerna - där du köper bilstolar. Det finns på alla ställen där man kan köpa bilprylar, typ Micro, Biltema, Cleas Olsson mfl.

• Horst

Tack snälla för era svar. Ska se om jag hittar ett som jag tycker är både billigt och inte anskrämligt fult...

• spacebeare

biltema har svarta som är menade för verkstads folket men 100 ggr bättre än nallebjörnar, 50kr kanske?

Svar på tråden Var finns det sparkskydd för bilsätet när man har bakåtvänd barnstol?