Vill se bilder på köksfönster!
Har idé torka gällande vårt köksfönster, vill få nytt liv med nya blommor etc. Nån med fina bilder så man kan få igång inspirationen?
Har idé torka gällande vårt köksfönster, vill få nytt liv med nya blommor etc. Nån med fina bilder så man kan få igång inspirationen?
jag har ett tråkigt fönster går inte göra så mycket med det.
Ja du kan se på bilden själv
web.telia.com/~u73605206/myss.jpg
I mitt galleri har jag en bild på mina nya köksgardiner. Lite luddig bild bara... Välkommen!
Jag har oxå!
Jag har också en lite sned bild på vårat köksfönster i mitt krypin. Dock kanske inte så inspirerande...
nytt liv? oj.
Så avancerat..
Hade ingen aning om att man kunde anstränga sig för att få ett fint köksfönster =)
Vårat är väl iaf ganska tråkigt och vanligt..
Jag har! Välkommen!
Jag har åxå..
alltså jag har också bild på mitt köksfönster..
men det är inget speciellt, inget att hämta inspiration ifrån =)
Har en bild på mitt köksfönster i mitt krypin.
emmasa -> hihi, sån lampa har jag i vårat teverum.
orkar inte fota, men jag tycker om mitt köksfönster. just nu hänger det såna här panellängder: www.ellos.se/ (vita med beige på.)
denna fönsterlampa -> www.cottex.se/e-line/images/prod250/f777_rj.jpg (har en likadan taklampa, fast ja - större )
hrm.. så har jag en jättefin zinkkruka med plats för två blommor, ser typ ut som en hink som jag har två svärmorstungor i, en benjaminfikus och två ledsna vårblommor(?) från förra året i vita krukor
tror det var allt
lagt in en bild på resten av köket oxå, med köksfönster. Är lite småplock kvar innan det är färdigt. Men nästan helt färdigt iaf.