• zanzibar

Ge mig tips på snygg (fond)tapet till sovrum!

Är så olidligt less på vår fula tapet i sovrummet!Så nu medan sambon är bortrest tänkte jag passa på att sätta dit en ny. MEN jag kan bara inte bestämma mig för nån...

SÅ kom med förslag på nån riktigt snygg tapet du sett!

Resten av väggarna är vita, om det nu spelar någon roll...

• Svar på tråden Ge mig tips på snygg (fond)tapet till sovrum!
  • Zannis

Kika in i mitt galleri om du vill. Har bilder där från vårat sovrum.

• Zannis

Tack!
    Jo, det finns den... men jag kommer inte riktigt ihåg vilka färger. Tapeten är från midbec (www.midbec.se) i serien Katarina L.

• amasonas

vad fint ni hade det hemma hos er Zannis!

vi har också vita tapeter i vårt sovrum & en fondvägg.

varsegod att ta en kik, bilder finns i galleriet under "före/efter renovering"!

Jamie030405 Anton060524 BF April-08
  • Zannis
    amasonas skrev 2008-02-10 10:31:24 följande:
    vad fint ni hade det hemma hos er Zannis!vi har också vita tapeter i vårt sovrum & en fondvägg.varsegod att ta en kik, bilder finns i galleriet under "före/efter renovering"!
    Tack! Kikade in hos dig - fint hem ni har!
  • CeeJay

Jag tipsar ju ALLTID om min tapet jag har i köket (bild finns i galleriet) Finns i flera färger, Midbecs Metropolitan!

• zanzibar

Tina g: Ja den e jättefin den där! Tyvärr har ett par kompisar den, så då känns den "upptagen"

CeeJay: Å snygg! Ska kolla om den finns i varmare färg...

• meya

Midbec har en superfin som heter Extravagance. Om du går in på www.midbec.se och under extravagance så kommer du till ett bildspel. Tredje tapeten som visas är så otroligt fin!

• Finis

Cole and son har skit fina fondtapeter, ganska dyra men ska man bara ha en vägg så är det ju ok.

• CiaoBella

ornament från borås tap. finns i flera färger, guld, lila, grå, vit etc. jättefin och ser exklusiv ut:D

• Hemulia
    amasonas skrev 2008-02-10 10:31:24 följande:
    vad fint ni hade det hemma hos er Zannis!vi har också vita tapeter i vårt sovrum & en fondvägg.varsegod att ta en kik, bilder finns i galleriet under "före/efter renovering"!
    Åh, tack för ditt inlägg säger jag då!
    Har letat efter namnet på din sovrumstapet, men jag vill ha den svarta varianten och då i vardagsrummet.
    Nu slipper jag googla mig fram. =)
  • mrsbygg
    Hemulia skrev 2008-02-23 00:28:44 följande:
    Och nu såg jag att "mammab" hade just den i sitt vardagsrum. =)
    hehe..

den är från eco, bloom heter den!
Svar på tråden Ge mig tips på snygg (fond)tapet till sovrum!