Ni som har byggt modulenthus!!!
Hej!
Vi går i byggtankar och har fastnat för modulenthus.
Vill ni dela med er av era erfarenheter så skulle vi bli jätteglada!
Hej!
Vi går i byggtankar och har fastnat för modulenthus.
Vill ni dela med er av era erfarenheter så skulle vi bli jätteglada!
Jaså ni ?
Sökte på byggahus forum och hittade följande länkar
http://forum.byggahus.se/search.php?searchid=804823
åh det undrar jag med!
har ett av deras hus som drömhus
Vet inte om det stämmer men har hört att de är väldigt dyra.
vi har fått prisuppgifter på dalby 1 ocg dom ligger på ca 1,7 milj.
jag har hört både positivt och negativt. mest neggo på byggahus.se så därför ville jag höra här där det kan vara så att man råkar se. Det finns folk som går in och klagar och sen får dom saker fixat och då rättar dom inte det negativa dom skrivit från början.
Nä det har du rätt i Carisma!
Men håll med om att folk skriver mer negativt än positivt? Jag har kollat lite på byggahus.se och där är en gubbe som gnäller så ögonen pluppar ut för man orkar knappt läsa
Sen skriver han senare och ber om ursäkt. Så jag vet inte vad man ska tro.
Sen har vi kollat innan på hus och då sa vi direkt att modulenthus ska vi INTE ha men nu har vi fastnat jättemycket för dom. Konstigt!
Sen tycker man att när dom bygger så på fabrik så borde det inte vara så mycket fel som när en snickare går och sölar på ett bygge och sen pratar i mobil och åker en sväng och sen har han glömt vad han höll på med. Det fick svärfar uppleva. Deras hus var en katastrof och sen ljög försäljaren om ritningen mm för att slippa fixa det efteråt.
Ja man vill ju helst inte bli lurad på ett par miljoner men ett hus måste vi ha!
Ser att modulenthus ingår i samma koncern (finndomo.se) som Hjältevadshus, (som vi byggde med). De har ju också samma koncept med moduler. Vad är skillnaden mellan de två namnen ?
Japp dom e väl uppköpta av dom på nåt vis. Men vad det innebär vet jag inte. Har haft en kille hät idag från Modulenthus. Tycker det är så lockande att bara tacka JAAAA! Men vi ska försöka pruta lite till!
Får man fråga vad ni betala för erat?
Min syster har oxå ett hjältevard men jag minns inte vilken sort. 1,5 plan e det. Liknar ditt!
kan inte säga nå om just modulent hus. men vi byggde ett älvsbyhus, som det också klagas nå fantastiskt på i diverse forum.
och vi är två hundra procent nöjda med vårat. men tyvärr har jag inte skrivit det i nått forum. har man inget att klaga på så säger man oftast inget alls tyvärr. så lyssna kanske inte så mycket på andra. försök skaffa egen uppfattning/åsikt