• maddan86

lite gulaktiga flytningar???

Vad kan det vara? hur vet man om man har svamp?
    Kram

• Svar på tråden lite gulaktiga flytningar???
  • 84 Sandra

Har haft gulaktiga flytningar till och från, nu är det mest till. Var lite orolig att det skulle vara en infektion eller nåt, men så länge det inte luktar illa är det ingen fara sa min läkare. Han säger att flytningar blir gula ibland när de kommer i kontakt med syre. Men fråga din bm för att vara säker!

• maddan86

ok tack så mycket! hur ofta är normalt att man ringer sin barnmorska egentligen? jag har iof bara ringt en gång men det känns som dom tycker att man är jobbig som ringer om allt men jag är ju världens nojjigaste person... = )

• Oceansoul

Tycker inte man kan ringa för mycket, ring hellre en gång extra en gå runt och va orolig, det leder ingen vart. Det är deras jobb, så får du se det.
    Men som föregående talare sa, så länge det inte luktar eller kliar bruakar det i regel inte vara någon fara.

• maddan86

Men om det nu skulle vara svamp... är det farligt för barnet då? men jag har ju inte känt att det kliar eller så.

• Oceansoul

Tror inte det är någon fara, man kan köpe ett test på apoteket som visar om man har avmap, så man inte behandlar i onödan!

• maddan86

aha fasen vad bra ska nog köpa ett sånt. = ) tack för svaret

• Nalle Puh73

Svamp brukar väl hellre vara vita gryniga flytningar än gula.

♥William, kärleken i mitt liv♥. William 07/05-05 ♥ Litet pyre i magen BF 11/06-08♥
Svar på tråden lite gulaktiga flytningar???