• Ziitoo

Onoff Online Shop

Beställde en mobil igår från Onoff Online Shop. Anledningen till det var att den var betydligt billigare på nätet. Min undrar nu är: Om mobiltelefonen skulle gå sönder eller något. Kan jag då lämna in den på Onoff butiken som finns här i stan. Eller måste man skicka den. Någon som vet?

• Svar på tråden Onoff Online Shop
  • håpe

Från deras hemsida:
    Garanti
    På ONOFF får du alltid 12 månaders garanti på dina produkter och dina rättigheter enligt lag påverkas inte av garantin. ONOFF Onlineshop tillämpar inskickningsservice. Serviceanmälnings-blankett hittar du här. Vill du lämna in en vara köpt på ONOFF Onlineshop i en fysisk ONOFF-butik betalar du en inlämningsavgift om 495 kronor. Vid försäkringsärende (tillköpt plusförsäkring) betalar du ingen inlämningsavgift.

Verkar som det kostar om man vill lämna in den i butiken så du får nog skicka in den i så fall..

• Ziitoo

Mjo läste precis det. Lite surt tycker jag. Men men. Förhoppningsvis så ska den väl hålla. Annars betalar jag 500:-. Klart värt det. Hellre det än skicka iväg. Visserligen skickar dom iväg varor också för service så går väl på jämt ut.

Svar på tråden Onoff Online Shop