• LenaBed

Gunga barnvagnen?

Jag såg ett mjukisdjur som såg ut som en älg som satt fast på styret på en barnvagn på Barnens Hus. Man kunde vrida på en knapp så gungade/skakade den vagnen så barnet somnar.

Någon som vet vad denna grej heter? Och om det finns att få tag i på internet?

/Lena

• Svar på tråden Gunga barnvagnen?
  • Mamma2001

finns bara på barnens hus än så vitt jag vet
    kommer från tyskland (är en åsna på handtaget) den känne av då barnet skriver så då skakar den vagnen
    går på 749kr

• Angel74

men vagnen gungar man ju själv...
    blev lite full i skratt när jag läste det där....
    jaja, allt för att tjäna pengar...

• Extremebettygirl

Jag kollade på den i en babayaffär idag..den är sduper cool..här kostade den ca 750 :-

• Mamma2001

Angel74
    ja skrattar jag med
    aldrig att jag skulle köpa en sån,även fast jag är en riktig slösa och köper mkt och rätt dyra saker så skulle det aldrig falla mej in att köpa en så FUL och onödig sak!!

• ahlcec

Nämen! Jag har aldrig sett på maken!

Såklart - vill man ha en sån så är det klart man ska köpa den. Men jag kan nästan garantera att ni ångrar er senare.

För om bebisen vaknar så är man där iallafall och vyssjar och gungar. Så åsnan är nog ganska onödig.

• LenaBed

Jag tänker inte köpa den.. absolut inte till det priset!

Men nog kan jag tycka att den är häftig men onödig =)

• Lilla K

Men va dumt! Den funkar under förutsättning att barnet skriker... Alla barn skriker ju inte, men måste gungas ändå...

• LenaBed

Den som fanns på BarnensHus i Umeå kunde man själv vrida igång o sedan gungade den bebisen. Vet inte om den kan känna av om bebisen skriker eller inte.

Svar på tråden Gunga barnvagnen?