• Tjej 83

kan man "öppna" stängda trappsteg?

vi har en trappa till övervåningen har "hela-stängda" trappsteg lelr vad man ska säga..
    men kan man öppna den så man ser "ner" från varje trappsteg?
    blir ju mer ljus i trappan då o inte så instängt.

hur gör man?

• Svar på tråden kan man "öppna" stängda trappsteg?
  • Aquilegia

Jag kan tyvärr inte svara på din fråga men tyckte det var lite roligt då jag håller på att " stänga" våran öppna då jag tycker att det är så jobbigt med öppen trappa. Ska vi byta?

• Tjej 83
    Aquilegia skrev 2008-02-12 14:18:38 följande:
    Jag kan tyvärr inte svara på din fråga men tyckte det var lite roligt då jag håller på att " stänga" våran öppna då jag tycker att det är så jobbigt med öppen trappa. Ska vi byta?
    hehe ja vi kan byta. tycker de ser så mörkt o trisst ut med stängda haha.
    men tror inte de går o ändra på hos oss? de ser inte så ut iaf, o ja vågar itne riktigt testa så de får la va stängda då.
    kanske bäst då man ahr småbarn som skall gå där
  • Pettsson82

Måla "stängningen" vit så får du ett ljusare resultat! Tror de gjorde det på ett Simon & Thomas program förra säsongen. Det blev riktigt snyggt att ha träfärgade trappsteg och vit färg bara på stängningarna. (Hoppas du förstår hur jag menar!)

• Tjej 83
    Pettsson82 skrev 2008-02-12 19:23:15 följande:
    Måla "stängningen" vit så får du ett ljusare resultat! Tror de gjorde det på ett Simon & Thomas program förra säsongen. Det blev riktigt snyggt att ha träfärgade trappsteg och vit färg bara på stängningarna. (Hoppas du förstår hur jag menar!)
    jo men ska göra den helt vit men en grå eller svart matta målad i mittenhela vägen upp..
    så de blir ljust men ändå..
Svar på tråden kan man "öppna" stängda trappsteg?