• Mjuk

Vart köper man spargrisar som man måste ta sönder för att få ut sina pengar??

Nån som inte är alltför dyr?!

• Svar på tråden Vart köper man spargrisar som man måste ta sönder för att få ut sina pengar??
  • maria81

Jag köpte en som är som en stor konservburk på ica (maxi eller kvantum..) för 25 kr. Man kan inte öppna den utan att den blir oanvändbar...

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • mirresmamma

Jag vet inte, men ett tips är att göra en själv. Dela två petflaska på mitten och limma ihop med kraftigt lim, typ limpistol...sedan skär du en skåra i ena sidan...den här kan vara knepig att öppna utan att den går sönder..

• Mjuk

Oh, kanon!! Ska kika där! Tack!

maria81 skrev 2008-02-10 23:13:38 följande:
    Jag köpte en som är som en stor konservburk på ica (maxi eller kvantum..) för 25 kr. Man kan inte öppna den utan att den blir oanvändbar...
  • maria81
    mirresmamma skrev 2008-02-10 23:14:58 följande:
    Jag vet inte, men ett tips är att göra en själv. Dela två petflaska på mitten och limma ihop med kraftigt lim, typ limpistol...sedan skär du en skåra i ena sidan...den här kan vara knepig att öppna utan att den går sönder..
    Räcker det inte att limma fast korken på en flaska och göra en skåra i
    mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • 0407

Ekohallen, maxi. Sån som man måste öppna med koncervöppnare.

• majo74

En vanlig gris, släng nyckeln och tryck lite lim i nyckelhålet?

• Mjuk

BRA TIPS ni har!!! Tack!!!!!!!

Svar på tråden Vart köper man spargrisar som man måste ta sönder för att få ut sina pengar??