Hej!
Okej så det är en bit alltså...hmm..ja vi får fundera.
Vi åker runt den 1 oktober..alltså under lågsäsong så jag hoppas verkligen det kommer ordna sig.
Jag hade visst kollat upp dom du rekommenderade mig, och lagt i "favvo-listan" redan.
Alltså vi har väl inga super-höga krav, men det ska ju ändå kännas ok. Här hemma har man det ju tip-top, med alla bekvämligheter, och det förstår vi ju alla att det inte går på koh Lanta, men någorlunda vill man ha. Vart bodde ni under er vistelse och vad kostade det? ( om det är okej att svara på den frågan
) Om du vill får du jäääätte gärna svara på hur mkt ni levde på i snitt en månad där..om du inte vill svara här kan du skicka till min inbox.. 
resemamman skrev 2008-02-12 13:01:14 följande:
Vi har varit på Lanta totalt ca 6 veckor, vid två tillfällen, vintern 05 och 07. Våra barn är så små att de har inte gått skola/dagis, men vi träffade många som gör det och besökte även skolorna av nyfikenhet :). Det ser verkligen superfint ut och de som går där verkar trivs bra. Kaw Kwang ligger en bit bort från skolan, inga avstånd egentligen, men det är långt att gå när det är varmt! En del långtidare hyr eller köper moppe/tuktuk och kör barnen till skolan med den.När ska ni åka? Det brukar gå att få tag i boende väl på plats, men Lanta blir allt populärare så ibland är det svårt vissa månader! Har ni inte superhöga krav så går det oftast att lösa väl på plats. Ibland kan man behöva byta bunge mitt i vistelsen om man vill bo på ett specifikt ställe. Ett annat prisvärt ställe är Lanta Summerhouse. Nära lilla skolan, pool, kylskåp, ok restaurang.