Tips på bra förskola i Helenelund??
Hej,
Jag ska flytta till Helenelund och behöver tips på en bra förskola. Någon som kan hjälpa mig??
Hej,
Jag ska flytta till Helenelund och behöver tips på en bra förskola. Någon som kan hjälpa mig??
hej,
Våra barn går på förskolan filuren som drivs av inspira. Vi är supernöjda och förskollärarna är helt underbara. Vi har erfarenhet av ett dagis tidfigare som vi tyckte var bra också men detta är 1000 ggr bättre. Lite trista lokaler men som sagt fröknarna är underbara. Vi har en på småbarnsavdelningen och en på storbarnsavdelningen.
föresten jag antar att du menar helelund i sollentuna. OBS att det är jättesvårt att få dagisplats i sollentuna på vissa ställen. Så ställ er i kö omgående om ni har ny adress redan.
Ja, Frilufts förskolor - Silverskogen (ur- och skur) är världens bästa. ;)
Tyvärr tror jag att det är väldigt svårt att få plats där.
När vädret tillåter äter man utomhus, men pedagogerna är väldigt flexibla och går in om det är för kallt eller för stark sol osv...
Under sommarhalvåret är det mycket skogsutflykter - de äldre barnen får ofta äta mat och vila i skogen, medan de små sover hemma i vindskyddet på gården.
På vintern är det skridskoåkning och skidåkning i den mån det finns snö.
Vår dotter går på ett dagis som drivs av Inspira det är visserligen i Rotsunda men finns även i helenelund tror jag och alla i fam är NÖJDA!