• Anonym (gråt)

vackra gråtande barn

Jag tycker mina 3 barn är så vackra när dom gråter. Men häromdagen sa en väninna till mig att hon tyckte det var fel att fota barn när dom gråter. Är det det?? Vad tycker ni??

• Svar på tråden vackra gråtande barn
  • TerrorMorsan

man kan ju fota dom glada med

• Anonym (galet)

Hur kan man nedvärdera ens barns känslor så, dom gråter ju faktiskt av en anledning, hur kan du bara stå där o fota dem när de gråter istället för att ta upp och trösta! Jag tycker du ska söka hjälp för det är ett sjukligt beteende! Det är såna som du som inte ska ha barn.

• korven72

att gråta är ju att uttrycka en känsla.

För mig handlar det om att fånga ögonblick när man fotar... dvs det man betraktar som fotograf och åskådare kan ge olika intryck...

• Anonym (gråt)

svart tulpan skrev 2008-02-11 10:57:48 följande:

att gråta är ju att uttrycka en känsla. För mig handlar det om att fånga ögonblick när man fotar... dvs det man betraktar som fotograf och åskådare kan ge olika intryck...
    visst så är det ju.. kanske det är dom där tavlorna som man växte upp med. dom med gråtande barn o clowner som gör det
  • Anonym (gråt)

Anonym (galet) skrev 2008-02-11 10:57:07 följande:

Hur kan man nedvärdera ens barns känslor så, dom gråter ju faktiskt av en anledning, hur kan du bara stå där o fota dem när de gråter istället för att ta upp och trösta! Jag tycker du ska söka hjälp för det är ett sjukligt beteende! Det är såna som du som inte ska ha barn.
    fler som tycker så??
  • Anonym
    Anonym (gråt) skrev 2008-02-11 11:37:00 följande:
    Anonym (galet) skrev 2008-02-11 10:57:07 följande: fler som tycker så??
    Nä, jag skulle nog inte våga uttala mig om att dina beteenden är sjukliga samt att du inte är berättigad att behålla dina barn. Och jag tar för givet att du inte står som värsta papparazzin och utan känsla för ditt barn skjuter iväg fotoblixtar, och att du faktiskt tröstar dem oxå. Några av de finaste och mest uttrycksfulla bilderna på mig när jag var barn är faktiskt där jag gråter. Har aldrig ens reflekterat över det innan!
  • Anonym (gråt)
    Anonym skrev 2008-02-11 12:09:57 följande:
    Nä, jag skulle nog inte våga uttala mig om att dina beteenden är sjukliga samt att du inte är berättigad att behålla dina barn. Och jag tar för givet att du inte står som värsta papparazzin och utan känsla för ditt barn skjuter iväg fotoblixtar, och att du faktiskt tröstar dem oxå. Några av de finaste och mest uttrycksfulla bilderna på mig när jag var barn är faktiskt där jag gråter. Har aldrig ens reflekterat över det innan!
    Vad skönt att höra. Kunde inte låta bli att skratta åt ditt scenario runt mina fotosessioner haha... Tänk själv om jag bara skulle gå därifrån sen och framkalla fotona haha..
    Nej självklart går jag inte därifrån utan att barnet är välmående/glatt igen..
Svar på tråden vackra gråtande barn