• karusell

tvillingar v.27 + 4

HEJSAN!
    Fick tvillingar nationaldagen-07!!!! Hjätte skoj! Fast de kom alldeles för tidigt-v.27! Plötsligt gick vattnet på parkeringen då ja & smbon skulle in & hanla.(INGEN av oss fattade att det var vattnet som gick)
    Vill ni veta mer skriv några rader...
    KRAMIZZZ karusell

• Svar på tråden tvillingar v.27 + 4
  • Drömmerdrömmar

Hur mår småttingarna?? :)

• karusell

DE mår bara bra- växer bra,vikten har varit bra hittills..nu har de varit förstoppade så vikt uppgången kunde varit mer... Men de har inte varit något att oroa sig för...enligt bvc.
    Får se vad de säger i dag då vi ska på 8 månaders kontroll.
    Kramiz karusell

• Tettan

Oj - först vill jag gratulera till tvillingarna. Sen undrar jag om det har varit mycket jobbigt att få så tidigt? Hur mår de idag? Själv fick jag mina på BF

• Drömmerdrömmar
    karusell skrev 2008-02-11 10:56:31 följande:
    DE mår bara bra- växer bra,vikten har varit bra hittills..nu har de varit förstoppade så vikt uppgången kunde varit mer... Men de har inte varit något att oroa sig för...enligt bvc.Får se vad de säger i dag då vi ska på 8 månaders kontroll.Kramiz karusell
    Härligt att höra!! :) :) lycka till idag på 8 månaders kontrollen, hoppas det ser fin fint ut!
  • hästhov78

OJ vad skönt de mår bra. Kan tänka mig att ni inte "fattade" att det var vatnnet. JAg fick mina i v 33 och vattnet gick hemma även om man visste de kunde komma tidigt fattade man inte det när det väl hände. Fick ni vara länge på neo? Fick mina i november de är precis 3 månader..

• Lefo

Hejsan

Vad roligt att det har gått så bra för dina tvillingar.
    Jag fick tvillingar för 5 år sedan och det var i v 29+3.
    Tjejerna är nu stora och växer så det knakar.
    Vi fick ligga på neo i 10 veckor.
    Mina tjejer kom för tidigt pga av att moderkakan lossnade. Det var en chock att de kom så tidigt och var allt annat än förberedd fast jag hade legat inne från onsdag natt och de kom måndag kväll. /Lena

• karusell
    Drömmerdrömmar skrev 2008-02-11 10:48:18 följande:
    Hur mår småttingarna?? :)
    De mår bara bra!
Svar på tråden tvillingar v.27 + 4