Vattenpalatset vänersborg, någon som varit där?
Vi funderar på att åka dit eller till Borås stadsparken (bor i Göteborg)
Och undrar om någon varit där och om det är värt att åka dit?
Vi funderar på att åka dit eller till Borås stadsparken (bor i Göteborg)
Och undrar om någon varit där och om det är värt att åka dit?
PUFFAR för eventuella svar
Om ni bor i Göteborg så skulle jag inte åkt till vattenpalatset i Vbg. Så speciellt är det inte. Varför inte badet i Lerum eller det nyrenoverade Åby samhall i Mölndal?
Det bästa om man bor i Gbg tycker jag är att ta Stena till Fredrikshamn och bada på badhotellet. Har man GP så blir båtresan billigare.
Jag har varit där flera gånger. Det är sådär kul. Det beror lite på barnens ålder. Är de i 4-7 årsåldern så räcker det nog kanske till. Men du kan inte jämföra detta badet med t.ex Örebro eller Jönköping. Vet inte hur det står sig mot Borås för där har jag inte varit.
Det finns en barnpool, en lite större med vattenrutschbana och så en relaxavdelning med bastus och bubbelpool.
Du kan läsa mer här: www.barnsemester.se/index.php&Itemid=49&func=detail&visa=0&id=83
Frila2
Jo men Lerum har vi besökt så ofta att jag tänkte besöka något nytt och hörde då från någon om vattenpalatset i vänersborg men om det inte är så fantastiskt så skiter vi nog i det då...
Då kanske Borås är bättre, där var jag som barn och tyckte det var kul!
Badhotellet i fredrikshamn är kul men då snackar vi utflykt Riktigt så mkt utflykt hade jag väl inte tänkt mig
Svärmor ska ta barnen dit till våren också men då bo på hotellet...
Jag var där många gånger när jag var yngre, där är det kul och häftigt
Åby simhall har jag inte hört talas om, är det kul där?