• hotten

besökt Guodalope ? ELLER rest med Langley travel ?

Funderar på Goudalope i västindien som semster till nästa vinter, nån som varit där?
    Prisnivå? vad fanns? tips? osv..

kikade även att Langly travel hade eget hotell där, nån som rest med dem dit eller någonannanstans?

• Svar på tråden besökt Guodalope ? ELLER rest med Langley travel ?
  • Deia

Jag funderar också på en resa dit.
    Jag har rest tre gånger med Langley, 2 ggr till Korsika, Calvi och en gång till Kreta, Almirida. Som du säkert förstår så gillar jag att resa med dom .

Maten på deras hotell brukar vara jättebra. Dom har svenska kockar som lagar mat med med landets touch. Kan låta tråkigt men brukar vara jättegott och hög kvalitet. Fast ibland vill man kanske ut och prova något annat.

Deras egna hotell på Guadeloupe verkar ligga på "regnsidan" vilket oroar mig lite.
    Det skulle vara kul att höra mer från någon som varit där.

• hotten

jamen då inväntar vi tillsammans om nån varit där

jag fattar inte riktigt har de bara scandinavisk personal (eller typ övervägande iallafall)? barnklubbarna är oxå på svenska då?
    har de bra utflykter osv...
    du kanske vill berätta ok kreta som du rest med dem till, har själv vart många gånger på kreta men som sagt aldrig rest med detta bolag, funderar här om man skulle ta en extra sommarresa oxå å kanske testa dessa

• Karpet

Ett tips:

sten (medlem här på fl) har bott i Guadelupe i 1 år, hon kan säkert svara på era frågor om ön. Däremot bodde hon ju inte på hotell när hon var där.

• Lällas

Hejje..
    Jag kan bara berätta att Langleys hotell ligger på den västra vingen av Guadelope där det brukar kunna regna lite mer och stränderna är inte riktigt lika fina som på den östra vingen.. Bo nära Sant Anne om ni vill ha fina stränder och lite utbud. Ett hotell som är bra för par och barnfamiljer är Pierre-et-Vacances i Sant Anne..

Svar på tråden besökt Guodalope ? ELLER rest med Langley travel ?