• MissSophiaS

Har du som gravid drömt om kattungar???

Jag har hört att det är väldigt vanligt att man som gravid drömmer om att man föder kattungar? Jag har gjort det, och även en vän till mig. Men är det fler?

Min dröm:
    Jag drömde att jag födde 3-4 kattungar. Min hund var barnmorska. Jag blev först besviken på att det vart kattungar istället för en bebis, men sen när jag såg hur söta de var, blev jag överlycklig!

• Svar på tråden Har du som gravid drömt om kattungar???
  • Camelot

Hej!
    Jag är i v.32 och har inte drömt om kattungar, än i alla fall.. Men har en kompis som gjorde det när hon var gravid :o)

• Sara K

Japp jag satt i sängen med mina nyfödda kattungar och tänkte "herregud hur ska jag kunna amma alla dom här?" Skrattande
    Men jag var glad o stolt över mina barn och tyckte visst inte alls det var något konstigt!

Det här var när jag väntade dottern, drömde inte om kattungar när jag var gravid med sonen.

Sara, stolt mamma t. Stella -05 o Wiggo -06!!
  • Eppe

Hehe! Jag har inte drömt om att jag fött kattungar men däremot att jag hade en hundvalp som jag ammade.

• LisaDeLux

Drömde också att jag födde kattungar när jag var gravid på sluttampen. Blev jätterädd ochkändemig väldigt obehagligt tillmods efteråt. Kul att höra att man inte är ensam och konstig =)

• signaturbyte

Har drömt om kattungar när jag var gravid, men inte så som ni.
    Våran katt fick massa ungar, men vi kunde inte ha dom kvar, så det var min uppgift att 'få bort dom'. Kastade ner dom från balkongen ner på den frusna marken, sen ångrade jag mig och skyndade mig ner för o rädda dom.

• Kajko

Förra graviditeten födde jag en stor katt.

• MissSophiaS

Alla dessa små kattungar! :)

Haha, nej visst är det skönt o veta att man inte är ensam om att drömma, känna och må konstigt när man väntar barn! :)

• FridaE

Nä, jag drömde hundvalpar jag. I en dröm fick jag massa små hundvalpar som inte ens var färdigutvecklade, såg mer ut som små råttungar *brrr* Men jag vande mej och tyckte de var helt underbara sen.

En annan gång drömde jag att jag fått bebis men den var vääldigt liten. Så var min syrra på besök med ett par hundvalpar och helt plötsligt ville min bebis ner på golvet och då var den oxå en valp som börja busa med de andra!

• mars dotter

hahahahahahahahahhahaah! blir alldeles full av skratt när ja hör din dröm TS:)
    ja drömde med mitt första barn att ja födde kattungar på våran balkong. Jag blev jätte jätte besviken att de inte var en riktig bebis för den låg ju inte still, bara hoppasde om kring o mjauade! då sa BM men de är lungt, de blir en riktig bebis om några veckor den måste bara bli lite mer mogen först! hahahah

sådana tokiga drömmar man kan ha!

Svar på tråden Har du som gravid drömt om kattungar???