• FruRundberg

Bärsele Beco eller Ergo???

NI som vet!!

har funderat på en bärsele. En Beco eller en Ergo.
    MEN,
    vilken är bättre?

För och nackdelar tas gärna emot.

Är de sköna? Avlastar bra?

Har en flicka på 7½ som väger runt 9kg.

Kan man ha dom till en nyfödd?

Tacksam för svar!
    ♥Mamma till Nathalya 981123, Liam 010104 & Meja 070701+bonus-sonen Jonathan 980119♥
  • Svar på tråden Bärsele Beco eller Ergo???
  • Lilla Ior

Är också lite nyfiken!

• Vos

Ergo har jag
    Rekomenderar varmt.

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • FruRundberg

Ingen annan?

♥Mamma till Nathalya 981123, Liam 010104 & Meja 070701+bonus-sonen Jonathan 980119♥
  • Hs Bobbo

Jag har Beco Butterfly. Mkt nöjd. Du kan ha den fr nyfödd, det är ett integrerat skydd för spädisar. Den avlastar jättebra och man kan justera "bärytan" så att det inte blir jättetrångt om bebis t ex har mkt kläder på sig.

kan bara jämföra m Babybjörn o den jämförelsen är inte ens värd att göra.

Köp härifrån http://www.bigmamaslings.co.uk/zen-cart/ ca 500 kr billigare än fr Sverige ink frakt, och supersnabb lev, tre dagar. Just nu slutsålt men kommer in nya om några veckor.

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • FruRundberg
    Hs Bobbo skrev 2008-02-14 22:12:37 följande:
    Jag har Beco Butterfly. Mkt nöjd. Du kan ha den fr nyfödd, det är ett integrerat skydd för spädisar. Den avlastar jättebra och man kan justera "bärytan" så att det inte blir jättetrångt om bebis t ex har mkt kläder på sig. kan bara jämföra m Babybjörn o den jämförelsen är inte ens värd att göra.Köp härifrån www.bigmamaslings.co.uk/zen-cart/ ca 500 kr billigare än fr Sverige ink frakt, och supersnabb lev, tre dagar. Just nu slutsålt men kommer in nya om några veckor.
    TACK!!!!!!! Ska kolla det när de har kommit in!! Tack igen!!!
  • Hs Bobbo
    JoNaLi skrev 2008-02-14 22:14:54 följande:
    TACK!!!!!!! Ska kolla det när de har kommit in!! Tack igen!!!
    Ingen orsak!!!
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
Svar på tråden Bärsele Beco eller Ergo???