• Anonym (tätt)

Mina ögon sitter så tätt ihop

Någon som vet ifall detta går att operera? Har tittat mycket på extreme makeover och där opererar de ju allt möjligt men jag har aldrig sett någon som har opererat isär ögonen. Går det? Skulle vilja flytta dom lite mer ifrån varandra. Det krävs inte mycket för att det skulle bli skillnad. Någon som vet?

• Svar på tråden Mina ögon sitter så tätt ihop
  • Anonym

Nej det tror jag knappast man kan göra. Se det som en bra grej istället, det finns många som gillar annorlunda drag, jag är en sådan person De som har något speciellt är de jag dras till utseendemässigt. Är man perfekt är man bara tråkig

• Anonym

say what?

som att borra nya hål i skallen då eller...?

jag kanske är dum, men jag kan inte riktigt förstå hur det skulle gå till...

• Anonym

Ja när det gäller smink så kan man skapa illusioner genom att lägga en ljusskimrande ögonskugga i ögonvrån, det gör att det ser ut som lite mer bredd mellan ögonen.

• Anonym (tätt)

Jag är så dålig med smink. Använder knappt mascara.
    Men ni är säkra på att det inte går att operera?

• Anonym

Du är säkert fin som du är!
    Många kändisar har tätt sittande ögon också har jag sett!
    Björn Borg är det gott exempel som lyckats i livet trotts denna åkomma Flört

• Anonym

seriöst TS, OM det skulle gå att operera så skulle det kosta multum och innebära enorma risker. Men jag har aldrig hört talas om en sådan operation, googlade om det också. Tror du måste acceptera att du ser ut som du gör, det är det som gör just dig speciell.

• Anonym (tätt)

Ska jag verkligen säga vad jag tycker om Björn Börgs utseende? Han ser ju trevlig ut men han tycks ju inte ha opererat isär sina ögon så då kanske det inte går då, eftersom han har så mycket pengar?

Sista anonym
    Hittade du någon mer som ville göra detta? Jag kanske inte är ensam i världen om det i alla fall?

• Anonym

Anonym (tätt) skrev 2008-02-11 22:35:43 följande:

Ska jag verkligen säga vad jag tycker om Björn Börgs utseende? Han ser ju trevlig ut men han tycks ju inte ha opererat isär sina ögon så då kanske det inte går då, eftersom han har så mycket pengar?Sista anonymHittade du någon mer som ville göra detta? Jag kanske inte är ensam i världen om det i alla fall?
    Nja, det är väl mest sminktips som det skrevs om. Finns med all säkerhet fler med samma komplex som du har, men komplex har ofta inte mycket med verkligheten att göra. man är så självkritisk och letar fel med sig själv. Har själv haft många såna hangups. Mina ögon, min näsa, mina tänder osv. Varenda gång har jag känt att "gud jag kan inte gå runt och se ut så här hela livet!" och varit helt fixerad och beredd att betala ALLT för att fixa det, och nu i efterhand kan jag säga att jag var så tramsig och hade dålig självkänsla. Nu ser jag inte längre de skavankerna mer, för de var inte så stora som jag inbillade mig att de var.
  • Anonym

Känner också en tjej som har mycket tätt mellan ögonen. Men med smink kan hon trolla så att det ser ut som dom sitter längre i från varandra. Helt otroligt !

Som någon skrev tidigare, gå till någon profesionell som kan hjälpa dej med detta hur du skall gå tillväga.

Svar på tråden Mina ögon sitter så tätt ihop