• Emilie och Lorant Stenberg

Var köpa pilasterhylla i vit o ev andra färger?

Jag skulle behöva köpa två vita pilasterhyllor och vet med mig att jag sett kopior eller liknande hyllor även i annat än oljad ek. Men hittar inte och kommer för allt i världen inte på var jag sett detta.

Några tips var det kan finnas, gärna till bra priser?

För de som inte vet vad pilaster är för hylla kolla på denna länk. Ni kanske känner igen den från nåt företag.
    http://www.rusta.se/hylla_8_hyllplan_p95401110.html

MVH Emilie

• Svar på tråden Var köpa pilasterhylla i vit o ev andra färger?
  • 061104

Asko ska ha vad jag vet, fast det beror på vart du bor?

Bor utanför Östersund i jämtland numera men allt går ju att frakta. Handlar om pris och tillgång. Hade byggt den själv men vi har så mycket annat med renovering, bilar, biobygge så jag ska inte ta på mer fler projekt nu.

Jag vet med mig att jag har sett den på något lågprisvaruhus typ Rusta, Jula men hittar inte var längre.

• 061104

Den finns här På Rusta här i Länna/Huddinge iaf!
    Sen finns det på Asko.

Sök på Asko Outlet på google så får du fram deras hemsida
    Har inte ö&b oxå?

Jo men alla jag sett, både på asko o rusta, har varit i oljad ek och det är som jag skrev i trådstarten vit jag är ute efter. Har sett det nånstans men kommer ej ihåg var o nu hittar jag bara ek

MVH Emilié

• 061104

Men det går ju att måla?
    Vit kan jag inte minnas mig ha sett nånstans.
    Emilie och Lorant Stenberg skrev 2008-02-12 09:52:51 följande:

Jo men alla jag sett, både på asko o rusta, har varit i oljad ek och det är som jag skrev i trådstarten vit jag är ute efter. Har sett det nånstans men kommer ej ihåg var o nu hittar jag bara ekMVH Emilié

Jo fast då kan jag lika gärna bara bygga den själv, det är ju extremt enkelt bara att jag har för mycket annat att göra o inte har lust att bygga eller måla även små inredningsdetaljer. Dessutom har man ju nackdelen att alla är oljade/vaxade ekhyllor som inte bör målas på direkt så det blir ju lite småpill

Kommer säkert på var jag sett vita, det var nåt lågprisföretag som hade i Svart, vitt och grått

MVH Emilie

Svar på tråden Var köpa pilasterhylla i vit o ev andra färger?