Okej så även fast strecken är suddiga så är det negativit?
Klart jag vet att jag inte tagit något men med tanke på tidigare liv så börjar man ju fundera när poliserna säger som dom gör.
Nu ligger det till så att jag inte är en sån som person att jag kan vända han ryggen, jag älskar han oerhört mkt och han är världens bästa person när han är drogfri, han är påväg in i behandling och ska åka iväg om ca en månad, det finns inte på min världskarta att jag ska lämna han innan han åker på behandling. jag vet hur jag själv skulle känt i den situationen om den som betydde mest för mej lämnade mej innan jag skulle in i behandling. Han vet att jag inte svarar när han är ute och drogar, han vet att han inte får träffa mina barn, han vet att han inte får komma hem.
SandvikenMamma skrev 2008-02-12 19:03:51 följande:
Jag har varit med om detta när jsg lämnade prover för körkortet. Hon sa att det var negativt ändå, men jag blev orolig, fastän jag visste att jag inte tatt något på flera år... Men, det var negativt, inget att vara orolig för så länge man vet att man inte petat i sig några droger Angående det poliserna sa... Att du skulle bryta med honom tills han har gjort en behandling. Mycket klokt sagt av dem!!Nu kanske du tänker såhär: "ÄH, SandvikenMamma vet inte vad hon pratar om, hon förstår inte hur det känns när..."Men jo. Jag har varit i samma situation som dig. Jag var kraftigt medberoende. Jag har gjort två anhörig/familje-veckor för att ta hand om mitt medberoende.Jag vägrar ha me aktiva att göra igen. Jag är värd nånting bättre... Jag valde ju bort drogvärlden av den anledningen, jag ville inte vara där.