• Anonym (ledsen)

Hur vet man om de är amfetamin?

Hittade en bit av en liten avriven påse på golvet i morse med rester av något vitt pulver, hur vet jag om det är amfetamin? jag har misstänkt ett tag att min sambo går på de. Men jag har inte haft bevis. Jag bara sitter och gråter här hemma i soffan. Han är så agressiv och vill inte prata. Helt känslokall vill leva själv säger han är så trött på mig och att jag är sjuk i huvudet. Mår verkligen jätte dåligt. Någon som vet var jag kan få hjälp?

• Svar på tråden Hur vet man om de är amfetamin?
  • Fenomen a

Gå till polisen med det

• Anonym

Socialen? Polisen?
    Är ju enkelt att få fram om du lägger ner energi på det.

• Lillalillenspappa

Säger som föregående talare. Gå till polisen.
    Däremot behöver du inte skylta med det inför din sambo, att du gått dit..

• Anonym (ledsen)

Kan jag gå dit och lämna in påsen? Tar dom in den för analys då tror ni? Jag känner mig helt apatisk, bara sitter här.

• 061104

Ring till polisen annars då? 114 14 & hör med dem hur du ska gå tillväga. Dem är jätte trevliga där!

Lycka till!

• bodica

Spelar det någon roll egentligen vad det är i påsen? Han uppför sig som en idiot mot dig, du säger att du mår dåligt nu om du stannar i detta förhållande kommer du att må sämte och sämre. Strunta i vad som är i påsen och lämna honom det kommer du att vinna på i längden.

• 061104

Ja men är det som TS misstänker så har du ju svaret på VARFÖR han beter sig som han gör. Min första tanke skulle inte heller vara att lämna jag skulle ta reda på problemet först & sen handla utifrån det.

bodica skrev 2008-02-12 09:39:21 följande:
    Spelar det någon roll egentligen vad det är i påsen? Han uppför sig som en idiot mot dig, du säger att du mår dåligt nu om du stannar i detta förhållande kommer du att må sämte och sämre. Strunta i vad som är i påsen och lämna honom det kommer du att vinna på i längden.
  • Glittra2

Jag vet men de är så svårt, jag känner mig som världens värdelösaste människa , jag har fösrsökt få honom att flytta men han säger bara att han bor här han också. Han kommer och går som han vill kommer mitt i natten jag vet inget va han sysslar med. Jag vill ha hjälp av någon.Vart ska jag vända mig? snälla någon.

• Glittra2

Jag struntar i om jag är anonym nu ifall ni undrar så är jag ts.

• 061104

Polisen? Som sagt så han får komma in på prov?

Glittra2 skrev 2008-02-12 09:42:48 följande:
    Jag vet men de är så svårt, jag känner mig som världens värdelösaste människa , jag har fösrsökt få honom att flytta men han säger bara att han bor här han också. Han kommer och går som han vill kommer mitt i natten jag vet inget va han sysslar med. Jag vill ha hjälp av någon.Vart ska jag vända mig? snälla någon.
Svar på tråden Hur vet man om de är amfetamin?