• längtande

brukar man få bilder med sig hem då man gör tidigt ultraljud??

Ska göra ett tidigt ultraljud nästa vecka då jag är i v.10 pga att jag är lite orolig för en grej..undrar om man brukar få med sig bild hem..min sambo har nämligen ingen möjlighet att följa med..

• Svar på tråden brukar man få bilder med sig hem då man gör tidigt ultraljud??
  • längtande

det är hos en privatklinik jag ska göra det men det kanske inte spelar någon roll??

• Trinis

Vi fick med oss bilder hem, var på UL vecka 11, vi var också på en privatklinik, hon frågade om vi ville ha kort, men om dom inte frågar, säg till isåfall. Kan hända ni måste betala för dom, vi fick betala 50 kr. Men, det var jättefina kort.

• nenne40

Det varierar kanske från klinik till klinik... Jag har gått privat och fått bild vid mina två tidiga VUL... Men fråga då du kommer dit, de är säkert bäst på att svara på frågan

Lycka till och hoppas du får med dig en bild!

• längtande
    Trinis skrev 2008-02-12 10:08:49 följande:
    Vi fick med oss bilder hem, var på UL vecka 11, vi var också på en privatklinik, hon frågade om vi ville ha kort, men om dom inte frågar, säg till isåfall. Kan hända ni måste betala för dom, vi fick betala 50 kr. Men, det var jättefina kort.
    ser man mycket på bilderna..tänkte eftersom den är så liten???
  • lillamuan
    längtande skrev 2008-02-12 10:10:03 följande:
    ser man mycket på bilderna..tänkte eftersom den är så liten???
    jag har bild från vul i mitt galleri inne på starka bilder
  • Annaloo

Det beror på vilken klinik du går till... Vissa kliniker har utrustning där man inte kan skriva ut bilder - jag fick ta kort på skärmen med mobilen när jag gjorde vul i v8
    Fråga dem direkt när du kommer dit, och se till att du har med någon form av kamera för säkerhets skull

*** v 16 ***
  • längtande
    lillamuan skrev 2008-02-12 10:11:49 följande:
    jag har bild från vul i mitt galleri inne på starka bilder
    var inne och kikade..svårt att se när bilden var mörk..men ser man att det är som ett litet foster eller är det bara som en liten klump åh längtar så.
  • längtande
    Annaloo skrev 2008-02-12 10:12:05 följande:
    Det beror på vilken klinik du går till... Vissa kliniker har utrustning där man inte kan skriva ut bilder - jag fick ta kort på skärmen med mobilen när jag gjorde vul i v8 Fråga dem direkt när du kommer dit, och se till att du har med någon form av kamera för säkerhets skull
    ja jag får väl tamed en för säkerhets skull..tack för tipset
  • Annaloo

Jag har bilder från v8 och v13 i mitt galleri under "Tredje gången gillt", där kan du se hur mycket man ser

*** v 16 ***
Svar på tråden brukar man få bilder med sig hem då man gör tidigt ultraljud??