• nyfiken och otålig

Sån j*a mensvärk 2 dagar innan BIM, nån som fått + ändå???

Jag har sedan gårdagen haft skiitont i magen, det känns som mensvärk och ibland som ÄL värk. Jag är på dag 29-31, brukar ha 31 dagar, så mensen kan ju vara på G. Jag brukar emellertid inte ha så ont så många dagar innan. Inte så ihållande heller.

Min fråga är alltså, om det är nån som känner igen sig. Hade ni oxå en sjuh*es mensvärk några dagar innan BIM, men som fått + ändå?

• Svar på tråden Sån j*a mensvärk 2 dagar innan BIM, nån som fått + ändå???
  • nyfiken och otålig

Va, ingen, nu blev jag lessen

• theresev

Jag hade molvärk dagarna innan jag plussade, det + andra grav.symtom gjorde att jag trodde jag var gravid eftersom jag inte brukar ha ont INNAN mensen kommer

• nyfiken och otålig

Oj, hur kraftig var din molvärk? Jag har så pass att jag har varit tvungen att ta Alvedon. Brukar inte heller ha så ont innan mens, nu har jag haft det i nästan 2 dagar.

theresev skrev 2008-02-12 18:47:32 följande:
    Jag hade molvärk dagarna innan jag plussade, det + andra grav.symtom gjorde att jag trodde jag var gravid eftersom jag inte brukar ha ont INNAN mensen kommer
  • theresev

nja det kändes som mensvärk helt enkelt.
    Nu är jag i v. 8 och har värk tillofrån dagligen men det betyder ju bara att det händer grejer därinne så jag tar värken med ett leende :o)

Ta ett test vettja!det KAN ge utslag tidigt
    Jag plussade 5 dagar innan jag skulle fått min mens

• nyfiken och otålig

Vad tror du? Kunde inte hålla mig i förmiddes. Testade med CB. Missade lite så det kom kanske inte tillräckligt på stickan. Dessutom var det inte morgonurin, men det visade bara -. Jag är på BIM-2, CB kan ju visa + på BIM-3. Är det kört för mig nu???

theresev skrev 2008-02-12 18:56:24 följande:
    nja det kändes som mensvärk helt enkelt.Nu är jag i v. 8 och har värk tillofrån dagligen men det betyder ju bara att det händer grejer därinne så jag tar värken med ett leende :o)Ta ett test vettja!det KAN ge utslag tidigtJag plussade 5 dagar innan jag skulle fått min mens
  • theresev

Alldeles för tidigt för att säga att det är kört!!
    Testa igen på BIM eller nån dag efter om du kan hålla dig.
    Jag vet att det är svårt att vänta!

*håller tummarna för dig*

• nyfiken och otålig

Tack, hoppas det hjälper!!! Tumhållningen alltså.

theresev skrev 2008-02-12 19:03:02 följande:
    Alldeles för tidigt för att säga att det är kört!!Testa igen på BIM eller nån dag efter om du kan hålla dig.Jag vet att det är svårt att vänta!*håller tummarna för dig*
  • nyfiken och otålig

Sitter nu på BIM, fortfarande ingen mens, men inget + heller. Vad trött jag blir.

• Catt

Jobbigt =( håller tummarna!!!

• Camilla85

Jag hade mensvärk några dar innan jag plussade med dottern. I vanliga fall får jag alltid mensvärk samma dag som mensen kommer! Det va mitt tidigaste tecken! Lycka till! Flört

***Amber 071120***
Svar på tråden Sån j*a mensvärk 2 dagar innan BIM, nån som fått + ändå???