• SilentStar

Har Dolly Parton verkligen sillisar?

Eller är det hennes riktiga boobs?

Såg en bild på henne från 1972 och då hade hon också jättebomber..så..är det nån som vet ifall de är äkta eller ej?

• Svar på tråden Har Dolly Parton verkligen sillisar?
  • Master J

It do cost a lot of money to look as cheap as me!!!!! citat från Dolly Parton. Stora delar av DP måste ingå in nåt kirurgiskt expriment.... har sedan 1967 undrat vilket hennes hårfärg egentligen är, men det finns inga svar på detta.... trist nog... Får hoppas att peruken lossnar på henne koncert i sommar, då lär jag se det...

Kul grej om DP. När "Bodygard" gick upp på biograferna runt om i världen, just i den stunden ökades hennes inkomster med 11 miljoner dollar. för att sedan öka ytterligare ... misstänker att hennes totala royality från den filmen och låten I will always love you, ligger i trakterna av 50 miljoner dollar....

• ming

Min mamma påstår att hon har naturliga tuttar, eftersom min mamma minns det från när hon var liten.
    Men jag läste att hon har stora bröst natuligt, opererade ner dem pga ryggont men kände sig aldrig hemma med mindre bröst, så hon förstorade dem igen. Alltså har hon silikon.

• ming

Fast sen får man ju tänka att bröstförstoringar faktiskt har funnits i över 100 år, även om det inte var så vanligt förr.
    Jag tror ju helt klart att hennes naturliga bröst inte var SÅ stora som hon har nu iaf.

• Omorfia

Hon har ju inte direkt hymlat om att hon har både silikonbröst och har gjort en mängd plastikkirurgiska ingrepp..

• Idril Altariel

ha ha ..trodde alla visste det
    ja hon har silikon..har hon själv sagt.
    Det fanns på den tiden också
    bara inte så vanligt och vansinnigt dyrt.
    Så hon startade trenden kanske man ska säga då??

• Master J

redan 1967 när jag köpte första skivan med henne och hon var i team med Porter Wagoner började ombygget... första året i "the Porter Wagoner show" var hon nog orginal, men sen började det sakta men säkert....

• Snurre Sprätt

Det sägs att perukerna är gjorda av hennes eget hår...så då borde hon vara blondin

• Ludwig å Malwia

En kompis sa att hon har sillisar, hon tog ut dom då miste hon fans.
    Men satte tillbaka dom så fanns alla fans där igen...
    Frågan är om det är sant...

• isisisis
    Omorfia skrev 2008-03-06 13:05:57 följande:
    Hon har ju inte direkt hymlat om att hon har både silikonbröst och har gjort en mängd plastikkirurgiska ingrepp..
    Som Omorfia säger så har hon alltid varit öppen med sina ingrepp.
    Hon är däremot inte plastig i övrigt.Min uppfattning.
    Hon verkar vara en vettig ,naturlig och engagerad person
Svar på tråden Har Dolly Parton verkligen sillisar?