Billigt klickgolv, vart?
Vart hittar vi billigt klickgolv? Vi ska ha i hallen först och främst och tänkte kanske även byta i sovrum och köket på samma gång. hallen och köket blir nog samma färg i så fall.
Vart hittar vi billigt klickgolv? Vi ska ha i hallen först och främst och tänkte kanske även byta i sovrum och köket på samma gång. hallen och köket blir nog samma färg i så fall.
Vi köpte vårat hallgolv på IKEA.
Byggmax eller Rusta?
Bauhas köpte vi vårat vardagsrum och käksgolv.
annikaloppan: vad kostade det du köpte på ikea och bauhaus?
obs har rätt billiga.
www.jennyshus.webblogg.se
Köp inte billigt klick-golv till hall och kök! De tål inte vatten så bra, så blöta skor kommer att förstöra hallgolvet och det finns risk för att köksgolvet blir fult beroende på hur mycket det drälls och spills där. Lägg ner lite extra pengar för att få kvalitet istället! Annars kommer du nog ångra dig sen...
Coop, Bauhaus, Byggmax.... Det billigaste brukar ligga runt 59 kr /kvm
K-Rauta....
de billiga för 59:- kvm brukar inte vara av nån höjdar kvalitè..
det är väl därför priset är satt därefter
Håller med Pettsson82! Köp inte ett så billigt golv till utrymmen som det slits så mycket på.
Vi hade hela huset fullt med billigt laminatgolv från Byggmax men köpte Pergogolv till allrummet.
Kan säga att om vi hade haft det billigare där så hade vi vart tvugna att byta golv 2 ggr per år.
Håller med övriga om billigt golv. Vi har Rustas klickgolv i kök och hall, helt värdelöst. Läs det finstilta på garantin så förstår du. Man får knappt gå på golvet.
rusta är jättebilliga och de är bra kvalitet på de oxå för de priset.. har själv lagt in de i sovrum,hall,kök och de blev kanon
Vi har IKEAs billigaste i köket. Funkar superbra med katt, två hundar och barn. Inga repor efter hundklor. Inga märken när dottern dunkar hundarnas skålar i golvet. Inga märken när jag lyckades krossa en flaska olivolja så hälften rann in under skafferiet. När vi flyttade det ett år senare så var det "bara" att torka bort resten.
oj va problem ni har haft med era golv från rusta läser jag nu, antar att jag haft tur för jag la in i köket för 7 år sen och det är jättefint fortfarande och vad som än spills på de så är de bara att torka bort med en trasa.. de förvinner jättelätt och fortfarande lika fint.. hallen och sovrummet la jag in för 2 år sen och de är oxå fortfarande lika fina.