• murklansmamma

Polarn o pyrets mammajeans??? Behöver svar fort!

Hej!
    Jag skulle vilja veta hur de är i storlekarna. Stora eller små eller sprecis som en vanlig storlek? Jag tycker att M i mammakläder är störrre än vanliga M.
    Om ni har POPjeansen i 36 vilken storlek har ni då på vanliga jeans? 26?
    Om ni har POPjeansen i 38 vad har ni då på vanliga jeans? 28?
    Tacksam för snabba svar...

**Oliver -94 **Phelix -96**Pyret (lillebror) bf 12/6-08
  • Svar på tråden Polarn o pyrets mammajeans??? Behöver svar fort!
  • Cazi

jag tycker att det är lite olika beroende på vilka POPjeans man testar...

• Kamel

Jag tycker att de är små i storlekarna. Jag har storlek 30 på vanliga jeans och tog storlek 40 på dessa jeans men de kunde jag inte ha länge. De töjer sig inte direkt ngt och är rätt så stela. Jag var inte nöjd med dem...

• murklansmamma

Är det fler som tycker att dom är små i storlekarna tro?
    Jag vet inte vad modellen heter tyvärr för det är på Tradera...

• fochf

Hej!

Jag har Polarns mammajeans, både de med hög resår som går över hela magen och de med lågresår, under magen.
    Jag har st 38 i båda och har i vanliga fall 29tum i jeans. Jag tycker inte att de är särskillt små i storlekarna. Jag köpte mina när jag var i vecka 25 är nu i vecka 39 och kan fortfarande ha mina.

• mallan 2007

Jag har storlek 38, innan typ 29 ....
    Jag tycker dom har varit kanon!

• Maline

Precis som fochf och Mallan2007 har jag normalt 29 i jeans och 38 i andra byxor, jag har två par POP jeans (ett par med hög och ett par med låg mudd) i storlek 38 och de har fungerat från v16 och fungerar fortfarande super bra i v39.

• UnderbaraGossar

Jag har också normalt 29 i jeans och har strl 38 i mina jeans från POP. De svarta jeansen med låg mudd tyckte jag i och för sig var mindre i strl än de blåa ja har med hög mudd.

• Nikas

De är vanliga i storlekarna. Jag tog på mig en byxa i 34 och det är min vanliga storlek. MEN muddarna i deras brallor är ju för HEMSKA... tjocka, stela och väldigt hårda. Bara ett tips.

• Nikas
    Nikas skrev 2008-02-13 10:34:14 följande:
    De är vanliga i storlekarna. Jag tog på mig en byxa i 34 och det är min vanliga storlek. MEN muddarna i deras brallor är ju för HEMSKA... tjocka, stela och väldigt hårda. Bara ett tips.
    Aha, såg nu att du undrade vad man har i VANLIGA jeans om man till ex. har 34 i P.O.P jeansen. Jag har normalt sett typ 26/27 i vanliga jeans=34 i POP.
  • Manu

Jag har strl 30 i vanliga jeans och 40 i POP blåa med hög resår. Jättesköna tycker jag och bra med långa ben.

• LitenBlomma

Jag hade 26 (34-36) i vanliga jeans och köpte en 36:a i Pop's svarta stuprör, de satt inte som korvskinn då i v. 12 men gör det nu i v. 37 så jag har kunnat ha dem hela tiden.

Son -02 & bebis i magen 7:e mars -08
  • oOrosamarängerOo

Helt normala tycker jag, eller om det drar åt nåt håll så det stora isåfall. Har i samma storlek från hm som är tightare.

♥ ♥ ♥ liten tjej i magen ♥ ♥ ♥
  • snutti

Jag köpte strl 42, borde ha köpt 40 för de glider ner...

• Jaylin

Jag köpte 40, har vanligtvis 38. De sitter skönt men glider ner lite så jag skulle nog valt 38 egentligen.

• murklansmamma

Tack för alla svar!! Har nu ropat in ett par i 36 istället för i 38. Tur att ni finns!!

• Caamillaa

Provade mitt första par idag. Har i vanliga fall strl 40, men nu fick jag ta strl 38.

• Kamel

Hmm, bara jag som tycker de är små i storlekarna. Undrar om jag fått ett måndagsexemplar. De var ju på rea visserligen så kanske är det så
    Hoppas i alla fall att du blir nöjd med dina jeans!

Svar på tråden Polarn o pyrets mammajeans??? Behöver svar fort!