• Twisted Angel

Någon som precis fått sin mens och hoppas på nästa månad?

Ni som nyligen fått mens... Vill ni hänga på här och satsa på nästa månad ist!?

Själv fick jag mensen idag... Så det är väl bara att kämpa vidare!

Ni som vill får skriva...

När är det min tur!?
  • Svar på tråden Någon som precis fått sin mens och hoppas på nästa månad?
  • Thessia

min mens slutade i går, så nu hoppas jag på BIM nästa månad

Elias 070628
  • Twisted Angel
    Thessia skrev 2008-02-13 12:32:25 följande:
    min mens slutade i går, så nu hoppas jag på BIM nästa månad
    Okej... då kan vi följas åt.

Har ni försökt länge?
    När är det min tur!?
  • Thessia

Vi skall börja med syskon till Elias, men kanske kul att följas ändå om du vill

Elias 070628
  • Twisted Angel
    Thessia skrev 2008-02-13 12:50:31 följande:
    Vi skall börja med syskon till Elias, men kanske kul att följas ändå om du vill
    Okej... Jo självklart!
    När är det min tur!?
  • Thessia
    Twisted Angel skrev 2008-02-13 12:55:13 följande:
    Okej... Jo självklart!
    vi har försökt sedan oktober men sedan krånglade min mens, den slutade i går och innan dess hade jag den i nov.
    Hur går det för er då?
    Elias 070628
  • Twisted Angel
    Thessia skrev 2008-02-13 13:41:53 följande:
    vi har försökt sedan oktober men sedan krånglade min mens, den slutade i går och innan dess hade jag den i nov. Hur går det för er då?
    Jasså okej... ja det är drygt när mensen strular och inte kommer som den ska. Så blev det för mig i höstas... Totalt var den borta i 10½ vecka... Men då åt jag tabletter för att få mens igen. Så det var inte alls kul... Att inte få något försök på 2½ månad.

Vi försökte lite hösten -06, sen på riktigt från juni/juli -07. Är jobbigt när inget händer!
    När är det min tur!?
  • Thessia
    Twisted Angel skrev 2008-02-13 14:25:48 följande:
    Jasså okej... ja det är drygt när mensen strular och inte kommer som den ska. Så blev det för mig i höstas... Totalt var den borta i 10½ vecka... Men då åt jag tabletter för att få mens igen. Så det var inte alls kul... Att inte få något försök på 2½ månad. Vi försökte lite hösten -06, sen på riktigt från juni/juli -07. Är jobbigt när inget händer!
    jag skulle vara tvungen att vänta i 6 månader innan jag kunde få några tabletter som satte i gång mensen, det tyckte jag verkade skumt...
    Nu tänkte jag och min man försöka på allvar och hoppas på att få ett plus snart, hoppas ni med får det, vore kul om vi fick plus nästan samtidigt då kunde vi följas med där med
    Elias 070628
  • Enira

Min mens kommer vilken dag som helst , och otur som jag har kommer den säkert att komma men det är bara att ta nya tag och försöka igen nästa månad.
    Följs gärna åt :)

• Twisted Angel
    Enira skrev 2008-02-13 21:13:12 följande:
    Min mens kommer vilken dag som helst , och otur som jag har kommer den säkert att komma men det är bara att ta nya tag och försöka igen nästa månad.Följs gärna åt :)
    Serphin skrev 2008-02-13 21:17:18 följande:
    Jag hänger gärna på här :)staratade nyss min nu jävlar tråd med www.familjeliv.se/Forum-1-32/m29743371.htmldet är sjukt vad dåligt man mår när mensen kommer varje månad :(
    Häng på bara...

Ja, håller med... Idag har jag varit riktigt deppig...
    När är det min tur!?
Svar på tråden Någon som precis fått sin mens och hoppas på nästa månad?